Senaste nytt

Fredagstråden™

Iom att du verkar utgå från PEK så är ju CA ett naturligt val. Vi som utgår från PVG/SHA har inte många bra linjer med CA eftersom de inte satsar lika hårt här som i huvudstaden. Nåja, snart har jag status på Skyteam på antal segment.

Utgår faktiskt från Chongqing, men ändå. :)
Jag förstår dig om du utgår from Shanghai, likt min kollega som aldrig kommer fram i tid gör, då det som du säger ju är lite dålig täckning därifrån med t.ex. *A.

Det jag inte förstår är varför MU och FM, från sina hemmaflygplatser, konstant är försenade mer än vad t.ex. CA är från PVG. Det känns iaf så, när jag åkte varannan vecka till Shanghai under några månader i höstas hade jag långt ifrån de förseningar som kollegan har (i detta fall till CKG).

Gäääsp! Står och väntar på flygtaxin. SK 1049 till ARN och sedan SK 151 till GOT. Konferens t o m söndag och sedan 2 dagar ledigt för att träffa släkt och vänner. Blir lite samling vid pumpen, då jag förmodligen redan kommer träffa bekanta på flyget från ARN.

Precis gjort klart presentationen inför dagens closing meeting med kund. Min chef (från Belgien) kom igår och tyckte att vi skulle prova oss igenom olika belgiska öl. Trevligt igår men idag.... ;)

Helgen blir annars rätt lugn, visning av lägenheten på söndag så hoppas kunna bli av med den i nästa vecka

Sitter på CDG och väntar på 0950 flighten till ARN, som just blev försenad till 1015. :( Så ovanligt, not...

Ska bli skönt att komma hem, få tvätta lite och packa om. Imorgon är det släktträff och sedan är det direkt till ARN för vidare färd mot JNB.

Sitter å letar bonusplatser. Delta oerhört snåla, näst intill omöjligt att hitta alls mellan USA och Centralamerika i December/Januari.

Tentaperioden över. Berlin över helgen för att hälsa på en vän som flyttat dit. Man kanske rent utav skulle ta en öl till lunchen?

Tentaperioden över. Berlin över helgen för att hälsa på en vän som flyttat dit. Man kanske rent utav skulle ta en öl till lunchen?

Toppen