Senaste nytt

Fredagstråden™

Då var man i Göteborg och incheckad på Radisson Scandinavia. Uppgradering till Business Class uppskattas!
Nu lunch med fd studiekamrater/kollegor, därefter iväg på seminarium.

Igår tog jag mig en snabbtitt in i nya Rica Hotel i Narvik. Vi blev bjudna på lunchbuffé där. Såg fint ut.
Fick dock aldrig tillfälle att besöka Tøtta Bar på 16:e våningen...

Levererades till Sde med nattåget från UME som, hör och häpna, var 10 min före tidtabell. Direkt till jobbet, hemma vänder nu innan det är dags för ordensmöte och uppgradering och ny färg på bandet:D Fördelen med den lokalen är att det är en av de få plaster där man kan äta gott och sedan sitta inomhus och ta sin cigarr:)

Fredagen är över, 00:04 är klockan, och i helgen blir jag tour guide i Chongqing för en kollega från Sverige. Imorgon är det St Patrick's day och blir det fest.

Drar sedan till Shanghai på måndag för en veckas jobb där.

Sol och 18 grader i Berlin när man landade, mycket trevligt. Även spikat med flytt till Nagoya, Japan i höst. Undrar vad man skall välja för FF-program?

Undra om det var för att jag fyller år som det var tomt på platserna brevid mig på flyget til arn vid 16:55? Nu tog jag mig till radisson arlandia för en trevlig middag när jag fyller år... Syn bara att jag inte bor här så jag får inga poäng...

Undraom jag ska fråga om man får gratis efterrätt om man säger att man fyller år?

Torsdagskvällen med Sakoz var mycket trevlig med både Maybach, Arlanda VIP och flygledartornet på Arlanda. Delade Maybach med Martin Timell tillbaka till stan igår kväll, skön snubbe.

Ikväll blir det Suits på TV, Gruyére och tryffelsalami med en flaska Chianti Classico. Fredagsmys!

Blev en snabb tur till Oslo idag lite oväntat och första flygturen med Norwegian.
Riktigt trevligt med wifi! Trångt var det dock. Får ha en liten laptop om man ska kunna arbeta hyfsat.

Sitter å letar bonusplatser. Delta oerhört snåla, näst intill omöjligt att hitta alls mellan USA och Centralamerika i December/Januari.
Jag hatar nu officiellt Delta. Det fins inga avgångar från USA till deras XX destinationer i Mellanamerika eller Karibien med 3 platser lediga i affärsklass i december/januari. Uruselt.

Toppen