Senaste nytt

Fredagstråden™

På Radisson Blu Istanbul och återhämtar mig efter "magproblem" efter morgonens hotellfrukost. Kunde inte jobba något alls idag, och fick kämpa ordentligt för att boka om hemresan till Sverige (tydligen många som vill bort från Istanbul denna helg). Kan meddela att fare-difference till C på LH inte är billigt...

Väntar på att roomservice ska komma med middagen och håller tummarna för att det går bättre denna gång :)

Trevlig helg alla, första fredagen på året :)
Så har några glas "rötjut" och stekt ankbröst med apelsinsås slunkit ner!
Nu tror jag det får bli soffan med barn å fru och Jönssonligan i Mallorca...;)

Förflyttat mig till New Orleans inför resan hem imorgon.
Ikväll blir det bourbon street för hela slanten.
Skönt att man inte flyger förrens efter lunch.

Sitter ute och jobbar i 29 graders värme medan jag äter middag... ganska skönt!

Har fått till en liten jobbresa till Aruba av alla ställen till på måndag.

Fredagen gick fort, redan lördag morgon... Började med frukost och utcheckning från Marriott Brisbane, ett väldigt trevligt hotell. Sedan tog Greyhound mig till surfers paradise med buss och Marriott Resort där. Uppgradering till hörnrum mot havet och inbjudan till hotel management complimentary cocktails och snacks på kvällen nere i lobbybaren, en väldigt trevlig tillställning. Kvällen avslutades på Brazilian BBQ med en gammal skolkamrat jag inte träffat på nästan 10 år tror jag. Toppendag.

Helgen spenderas i Melbourne för att sedan på tisdag påbörja resan hemåt så sakteliga.

Blev positivt överraskad under kvällen när jag såg att EVA Air har släppt seat maps för mina flygningar i Juni. Normalt sätt brukar de finnas tillgängliga tidigast 100 dagar innan avgång, men det kanske har skett någon ändring efter årsskiftet. 5K och 2K på 77W blev det i alla fall, alltid trevligt med vänstersväng när man kliver ombord. :)

Toppen