Senaste nytt

Fredagstråden™

senator Du vet ännu inte alla detaljer. Men efter att ha varit på Skavsta, plockat upp tjejerna så blir det mat och sedan vidare mot min DJ polare som vänder vax (USB stickor) för att snacka skit och dricka vin. Sedan tar han med oss vidare på äventyr misstänker jag på Bistro Jarl eller Noppes. Men det krävs struken skjorta! Detta som skulle bli en lugn helg där jag bara skulle ta det lungt. Hade helt glömt av tjejerna skulle komma förbi över helgen. Den ena fyller dessutom snart år så det blir väl att fira henne på sembl maner

Har också bokat Reykjavik för att testa Sas Plus dit och stiga ner i en vulkan.

Last edited:
Två små Västerbottensostpajer i ugnen, löjrom framtagen, rödlöken hackad och creme fraichen ska också avnjutas om en stund. Till ackompanjemang av väl kyld Prosecco.
I morgon ska jag vara i min ateljé åtminstone halva dagen och kvällen är öppen än så länge.
Söndag går till städning och lite förberedelser inför nästa veckas mässa på Öland.

Nyss hemkommen efter en löprunda runt stan. Fortfarande rätt sliten från gårdagskvällen, så det blir en lugn hemmakväll denna fredag. Inget starkare än Cola Light kommer att förtäras :)

Swiss levererar intra-Europa. Frågan är om det finns något bolag som är bättre? Aegean? (aldrig provat)

Råder delade meningar kring detta. Läste nyss ett test på en blogg som gav SWISS vinsten. Det som tydligen var negativt med Aegean var att man skötte städning mycket dåligt. Servicen var även aningen bättre på SWISS.

Aegean fick dock plus för mat generellt, och efterrätter + kaffe i synnerhet.

Båda är nog riktigt bra produkter, men jag har inte heller haft lyckan att testa Aegean.

Det kändes nog extra varmt för dig pga av din feber och magkatarr. Jag hoppas du mår mycket bättre nu, så du kan njuta lite av din resa! Hur varmt var det egentligen?

Toppen