Ja jäklar, Agehall är på G nu, snart är även jag omsprungen i antal inlägg. Får man pluspoäng om man skriver artiklar och reportage också?![]()
Senator och Agehall sitter på BC.se sociala HQ i Stockholm: Monks. Bättre middag på American Brasserie; andra chansen var mycket bra!
Agehall and Senator has left the building
Så här dagen efter kan man konstatera att varjen Senator eller jag kan räkna. Vi skulle gå till Monks för att ta en öl. Det slutade med 12 tror jag, och det märktes nu på morgonen... Det är först nu jag börjar vakna till liv igen.
Brorsan fyllde 30 år igår så idag blev det att gå på Galenskaparna och After Shaves föreställning 30-årsfesten på Lorentsbergsteatern med efterföljande middag på Hos Pelle. Fantastiskt rolig föreställning och middagen var fantastiskt god med välkomponerat vinpaket. Kan rekommendera Hos Pelle för en god middag i trevlig miljö.
Brorsan fyllde 30 år igår så idag blev det att gå på Galenskaparna och After Shaves föreställning 30-årsfesten på Lorentsbergsteatern med efterföljande middag på Hos Pelle. Fantastiskt rolig föreställning och middagen var fantastiskt god med välkomponerat vinpaket. Kan rekommendera Hos Pelle för en god middag i trevlig miljö.