Senaste nytt

Fredagstråden™

Tror ingen förväntade sig något så stort. Men en riktigt bra deal ex-EU till Australien eller liknande vore trevligt. (Du behöver bara hitta den, inte sponsra själva resandet!)

Ja jäklar, Agehall är på G nu, snart är även jag omsprungen i antal inlägg. Får man pluspoäng om man skriver artiklar och reportage också? ;)

Blir i övrigt en väldigt lugn helg. Kom hem natten mot onsdag vid 2-snåret, jobbade trekvartsdag onsdag och har sedan varit iväg två dagar på konferens. Väskorna står på hög att packas upp. Hur den sista överhuvudtaget hann med att packas vet jag inte.

Ytterligare en lång vecka avslutas. Fem dagar och tre tentor, så kan det gå ibland. Tack vare underbara lärare har vi redan börjat få in resultatet av de två första! Ett underbart sätt att avsluta veckan på, helt klart! :) Nu väntar jag bara på att en kund skall godkänna en stor offert, och om det händer (de skjuter upp, och upp, och upp) så blir det fira på riktigt!

Fredagstråden™

Senator och Agehall sitter på BC.se sociala HQ i Stockholm: Monks. Bättre middag på American Brasserie; andra chansen var mycket bra!

Fredag i soffan..ombokandes "paket" som skulle flyga från MAN ikväll......de flesta flygen från Manchester ikväll vekar inställda pga snö...
Så det fick bli en natt på flygplatsen och hem lördag morgon... Rätt nöjd jag inte var iväg själv utan kan ta ett par kalla öl framför familjen Kjos hos skavlan...Trevlig Helg

Agent roulette med USDM? ;) (40.000 US miles för t/r i First inom Sydostasien där Indien också ingår)

Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper

Kör FCO-FRA-BKK-SIN-MNL-ICN-FRA-FCO på USDM, så arbetsgivaren betalar BKK-BLR.Blir hur som helst lite billigare än om dom skulle betalat ex EU - BLR. Så nu rotar jag runt och försöker en biljett som ger bra med poäng i Y till moderat kostnad och sedan kanske jag kör en privat "cash upgrade". Funderar på Air India eller Jet Airways. Det som talar för Air India är att jag har sett på deras hemsida att man kan kreditera till M & M, samt att tidtabellen är bra. Skulle också ingå i en långsiktig plan att komma åt LH F och FCT i FRA:cool: Det som talar för Jet Airways är att man kan kreditera AAdvantage.

Toppen