TorbjornMieden
Medlem
jaha fredag igen, avverkat gymmet ( nej jag är inte typen som somnar i soffan med chips/godispåsen i knäet ) och ska se om man inte ska ut och jaga tant blå och farbror gredelin med hojen en sväng...
Enjoy! . aTre arbetsdagar kvar innan semestern!
Dags att börja packa för KRN-ARN-ORD och efter några dagar i Chicago vidare till YUL.
Det är min första 2 för 1 via EB/AmEx som jag fick i juli i fjol. Nummer två anlände nästan på årsdagen för några veckor sedan. Får se vad jag kan hitta på med den...
ARN-ORD verkar helt utsålt. Totalt 10 stolar över alla klasser som inte är pre-reserverade.
Vi sitter på 2A och B.
Någon mer från BusinessClass ombord?
Jag står i evighetslånga kön till gränskontroll på Peking flygplats.
Jag har redan stått här över 20 minuter och det ser ut som om de tar lika lång tid fram till min tur..
Det är verkligen dags för Kina att skaffa Fast track-kö.
Många internationella flighter ankom samtidigt när min flight anlände till Peking.Måste verkligen ha haft tur när jag var där i julas. Tog mig hela 5 minuter att ta mig igenom gränskontrollen både när jag skulle in och ur landet.
Skönt dock att PEK erbjuder fritt Internet till alla. varför har inte alla flygplatser detta
Jag står i evighetslånga kön till gränskontroll på Peking flygplats.
Jag har redan stått här över 20 minuter och det ser ut som om de tar lika lång tid fram till min tur..
Det är verkligen dags för Kina att skaffa Fast track-kö.
Jag måste dock säga att den i Shanghai varit väldigt effektiv samtliga gånger jag varit där. Dom har t.o.m en liten panel vid disken där man kan välja hur nöjd man är med immigration upplevelsen (fyra val).Kinesiska gränskontrollanter har aldrig haft bråttom :-(