@Karlssonskan Aj då, får hoppas att funktionen är tillbaka när det väl kan vara dags!
Jag har för mig att det har rapporterats att köp av baspoäng har fungerat. När jag var på gång att köpte det i våras innan SAS besked om förlängd status så fungerade det.Just att köpa poäng har varit problematiskt ett tag och verkar så vara fortfarande.
Visa bifogad bild 112242
Allt förändras väldigt fort i dessa tider. Tog kortet precis innan jag publicerade det.Jag har för mig att det har rapporterats att köp av baspoäng har fungerat. När jag var på gång att köpte det i våras innan SAS besked om förlängd status så fungerade det.
Tittar man på SAS Point Universe så möts man av texten:Just att köpa poäng har varit problematiskt ett tag och verkar så vara fortfarande.
Visa bifogad bild 112242
Allt förändras väldigt fort i dessa tider. Tog kortet precis innan jag publicerade det.
Exakt. I våras fick jag samma felmeddelande gällande extrapoängen samtidigt som baspoäng gick att köpa. Nu är inte jag heller tillräckligt nära min gräns för att få upp valmöjligheten att köpa nya baspoäng så jag kan inte se om det fortfarande fungerar.Tittar man på SAS Point Universe så möts man av texten:
"Vänligen notera: Det är för närvarande inte möjligt att köpa Extrapoäng eller transferera poäng. Vi beklagar besväret."
Det står inget om baspoäng.
Kan man verkligen skaffa 2 Amex Elite Kreditkort?Skummade igenom tråden och såg ingen som skrivit det. (Kan ha missat det) Men du kan skaffa 2 AMEX elite så får du 40k statusgrundande poäng![]()
Just att köpa poäng har varit problematiskt ett tag och verkar så vara fortfarande.
@Karlssonskan Aj då, får hoppas att funktionen är tillbaka när det väl kan vara dags!
Jag har för mig att det har rapporterats att köp av baspoäng har fungerat. När jag var på gång att köpte det i våras innan SAS besked om förlängd status så fungerade det.
Allt förändras väldigt fort i dessa tider. Tog kortet precis innan jag publicerade det.
Gissar att man kan skaffa ett Amex elite två gånger inom en 12-månadersperiod.Kan man verkligen skaffa 2 Amex Elite Kreditkort?
Att du kan ha det gamla betalkortet och det nya kredit fungerar, men trodde inte det gick att skaffa 2 elite kredit nu?
Inte säkert man får dubbla poäng då om man redan fått det en gång senaste 12 månader.Gissar att man kan skaffa ett Amex elite två gånger inom en 12-månadersperiod.![]()