Doctor-X
Medlem
@DoctorX
1) Ja
2) Jag fick vouchern innan jag bokade enkelresan
Är det en ren SAS bonus-bokning och inte Star Alliance så borde kundtjänst kunna hjälpa dig
@DoctorX
1) Ja
2) Jag fick vouchern innan jag bokade enkelresan
Är det en ren SAS bonus-bokning och inte Star Alliance så borde kundtjänst kunna hjälpa dig
Nej bara en ny agent. Ring igenKom fram till SAS där ms travel agent menade att hon inte kunde lägga till en enkelresa till en redan bokad enkelresa (och därmed skapa en ToR).
Eftersom jag har gjort detta förut måste jag säga att jag är förvånad.
Någon som vet om det är en ny regel?
Nej bara en ny agent. Ring igen
Ring igen som @Canadien skriver, hänt mig mer än en gång att det är tvär nej på något som man gjort flera gånger tidigare.
Detta borde funka även om SAS då måste hantera en voucher i bokningen? Baltikum är ju stängt idag
Argumentera aldrig med kundtjänstagenter, det är slöseri med tid. Säg tack och hej och ring upp igen istället och om samma person svarar igen så lägg på luren omedelbart och rinse and repeat.Tack, jag höll ändå på en kvart och stod på mig (ödmjukt) och menade att jag gjort detta tidigare, men hon stod på sig. Speciellt
Argumentera aldrig med kundtjänstagenter, det är slöseri med tid. Säg tack och hej och ring upp igen istället och om samma person svarar igen så lägg på luren omedelbart och rinse and repeat.