EVA är bra till BKK från t ex London, men HKT är väl svårt nuförtiden för poäng när Thai inte flyger dit inrikes längre utan låter low cost märket hantera dessa.
OK, kanske var nån annan turistort de lagt ned inom Thailand.Thai flyger väl visst BKK-HKT? Kollar jag på avgångar nästa måndag så är det 8 avgångar med Thai och 4 avgångar med Thai Smile.
Sant, samt att Singapore Airlines flyger SIN-HKT dagligen.Thai flyger väl visst BKK-HKT? Kollar jag på avgångar nästa måndag så är det 8 avgångar med Thai och 4 avgångar med Thai Smile.
Du tänkte kanske på Ko Samui (USM)?OK, kanske var nån annan turistort de lagt ned inom Thailand.
Svårt på vägen till HKT att hitta två slug somVad är i klass med Etihad inom Star Alliance ? Gärna för mig, tyckte de var riktigt bra.Menar annars med min fråga främst upplägget på rutt, man har två mellanlandningar med kanske 6-7 h åkande mellan stoppen. Så här såg det ex ut mellan MUC-ABU-HKT. Kan man hitta något liknande men med award, star alliance och amex 2 för 1.
MUC - 09:40 pm
Abu Dhabi, United Arab Emirates
AUH - 06:45 am
Thu, Mar 07, 2019
AUH - 09:05 am
Phuket, Thailand
HKT - 06:20 pm
Thu, Mar 07, 2019
Thai flyger väl visst BKK-HKT? Kollar jag på avgångar nästa måndag så är det 8 avgångar med Thai och 4 avgångar med Thai Smile.
OK, kanske var nån annan turistort de lagt ned inom Thailand.
Är det samma datum?Kan man ha två bokningar, för samma resenärer, till olika destinationer, under samma period/datum?
Jag har nämligen en bokning i februari som jag ska boka om till april. Men jag kan inte ändra den ännu för jag har inte hittat tillgänglighet.
Samtidigt vill jag göra en ny bokning som infaller under den första bokningens period.
Kan man ha två bokningar, för samma resenärer, till olika destinationer, under samma period/datum?
Jag har nämligen en bokning i februari som jag ska boka om till april. Men jag kan inte ändra den ännu för jag har inte hittat tillgänglighet.
Samtidigt vill jag göra en ny bokning som infaller under den första bokningens period.