Tjena,
Jag ska boka min första Bonusresa och har hittat en bra utresa från Arlanda. Jag är lite short om poäng att boka hemresan nu men kan lägga till den om ett par veckor men är lite rädd att den "perfekta" utresan försvinner. Det skulle kosta 750kr per biljett att lägga till senare och poängpriset skulle bli det samma som att boka allt direkt, totala 190k.
Nu undrar jag dock, jag kan ju inte boka detta på SAS Partnerhemsida för där kan jag inte lägga till en 2-4-1 för 2 vuxna, 1 barn och 1 spädbarn. Känns bara omständigt och lite rent ut sagt läskigt att ringa in, har varit i kön innan till SAS utan att de ens fattar vad jag ringer om... Men det kanske inte var samma agenster som bokar resor. Hur som helst, tar de isf ut någon avgift när man bokar så? Chatsflights tar ju 1450 per biljett så är egentligen vad folk tycker om det är värt eller om det är bättre att ta tjuren i hornen och ringa in själv? Finns det fällor att undvika isf?
Som alltid ber jag om ursäkt om detta är lyft tidigare men har inte lyckats söka fram detta på forumet.