Missat den detaljen! Men kollar du biljettreglerna så framgår inget varken för SAS awards eller partner awards.Det står ju tydligt i bokningsfältet att man ha 24t öppet köp... jag tolkar det som en officiell förmån
Visa bifogad bild 173472
Missat den detaljen! Men kollar du biljettreglerna så framgår inget varken för SAS awards eller partner awards.Det står ju tydligt i bokningsfältet att man ha 24t öppet köp... jag tolkar det som en officiell förmån
Visa bifogad bild 173472
Boka långa benen, börja sen grubbla över feeders.Om jag hittar en resa LHR-JFK-XXX, samt sen XXX-SEA-LHR där första benet är med Virgin och andra benet med Delta (hemvägen första med Delta andra med Virgin - kan man lägga till en feeder ARN-AMS-LHR dit och LHR-AMS-ARN hem då med KLM för 150 kr / person? (eller blir det 150 kr för feeder dit och sen 150 kr för feeder hem?
KLM brukar väl inte krocka med Virgin/Delta?
Är bäst rutin att boka de långa benen (de finns hos SAS bokningsbara) och ringa in för feeder eller bör man ringa in om allt direkt?
Är det inte precis det han inte kan?Varför sätta ihop resorna om du använder FlyPremium? Lättare att bara boka den som en ny resa?
Är det inte precis det han inte kan?![]()
Ja, precis. Har bokat utresan som en enkelbiljett och letar nu efter returresan som enkel.Är det inte precis det han inte kan?![]()
När Seoul-linjen introducerades gick det väl inte att boka ICN-CPH enkel med poäng på nätet under ett bra tag, men ToR samt CPH-ICN enkel var tillåtet. Testa att ringa in och boka enkelresan.Är det inte precis det han inte kan?![]()
Vet du varför det var så? Jag tycker det verkar vara en ren teknisk begränsning snarare än regler som ställer till det. Problemet är väl att resor släpps vid midnatt och man riskerar att missa dom om man måste ringa in.När Seoul-linjen introducerades gick det väl inte att boka ICN-CPH enkel med poäng på nätet under ett bra tag, men ToR samt CPH-ICN enkel var tillåtet. Testa att ringa in och boka enkelresan.