Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Har en bekant som har en påbörjad bonusresa (för två). Hans fru kommer dock inte följa med hem utan kommer stanna på destinationen. Kommer detta vara något problem eller bör man prata med SAS för att dela upp bokningen eller är det bara att checka in en person?

Gjort på samma sätt.
Då, ca 3 år sedan gick det inte att avboka bara en person på hemresan på en award. Så det fick bli en no-show. Men meddelade vid incheckning att hon inte kommer.

Kan jag visa SAS.se boka t.ex utresa LHR-ICN och hemresa ICN-CPH.

Där finns inga bra resor från CPH ut i dagsläget, SAS kanske släpper fler bonus framöver, men vet ej om man vågar vänta

Tack!

Är det värt att boka hemresan som är direkt med 2-4-1 och sedan lägga till utresan om det dyker upp en bonusresa CPH - ICN?
Jag skulle boka open jaw LHR-ICN-CPH och ifall det kommer utresa då ändra den, alternativt hitta en feeder för CPH-LHR. Då har du iaf din resa. Är inga garantier att det kommer en passlig direktplats.

Personligen skulle jag föredra ett byte på utresan, lite variation med lounger och bolag.

Jag skulle boka open jaw LHR-ICN-CPH och ifall det kommer utresa då ändra den, alternativt hitta en feeder för CPH-LHR. Då har du iaf din resa. Är inga garantier att det kommer en passlig direktplats.

Personligen skulle jag föredra ett byte på utresan, lite variation med lounger och bolag.
Snyggt! Då testar jag boka LHR-ICN-CPH och eventuellt finner en feeder CPH-LHR.

Kan man försöka uppgradera sin resa till business på en del av resan eller gäller det hela då? Är det möjligt som i detta fall då utresa är med Virgin?

Snyggt! Då testar jag boka LHR-ICN-CPH och eventuellt finner en feeder CPH-LHR.

Kan man försöka uppgradera sin resa till business på en del av resan eller gäller det hela då? Är det möjligt som i detta fall då utresa är med Virgin?
Virgin kan jag tänka mig kan göra uppgrades för pengar, men går inte med EB poäng.
På hemresan kan du testa SAS uppgradering med poäng.

Toppen