Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Vad tror ni? Är detta facit på vilka platser jag bör välja med det som står till buds? Bara flugit Virgins business i deras a330-900neo. Detta är a350-1000

Attachments

• IMG_2791.jpeg
    IMG_2791.jpeg
    102,4 KB · Visningar: 125
  • IMG_2792.jpeg
    IMG_2792.jpeg
    97,1 KB · Visningar: 134
Hej!

Kan jag boka avresan (enkelbiljett) först med 2-4-1. Sedan när jag hittar en returresa tillämpa samma 2-4-1 på returresan? Jag har fått både JA och NEJ som svar här så vore snällt om någon som verkligen vet kan ge mig korrekt svar.

Hej!

Kan jag boka avresan (enkelbiljett) först med 2-4-1. Sedan när jag hittar en returresa tillämpa samma 2-4-1 på returresan? Jag har fått både JA och NEJ som svar här så vore snällt om någon som verkligen vet kan ge mig korrekt svar.
Det får du fråga din agent på kundtjänsten. Dagsform verkar bestämma vad som är möjligt och ej.

Hej!

Rent teoretiskt kan man göra så.
Ibland finns det dock biljetter som måste bokas some tor och inte läggas till i befintlig bokning.
Sen har du alltid agenter som hittar på egna sanningar m

Det är ju helt sjukt. Att dagsform påverkar om det är möjligt eller inte. Har det alltid varit så eller blivit värre i och med bytet till Scary team?

Hur bokar man idag när man hittat långa benet, men det behövs två feeder flights för att ta sig dit?

Hittat flyg från CDG, men det finns inga direktflyg (awards) från GOT släppta nu för avresa i mitten på juni. Finns dock med en mellanlandning och kräver sedan övernattning antingen i FRA och första flighten till CDG alternativt övernattning CDG, men 8h väntan på FRA först innan kvällsflyget går som det finns platser på.

Får man ens boka flight för flight som på Tallintiden? Eller ska jag bara kasta in handduken och inse att denna utresa inte kommer godkännas? Alla flyg finns i Business och ingen back tracking. Har därför strukit alternativet med Air France då vi skulle ha passerat CDG två gånger.

Sen ska man hoppas att man hittar en hemresa också som går att lägga till.

Hur bokar man idag när man hittat långa benet, men det behövs två feeder flights för att ta sig dit?

Hittat flyg från CDG, men det finns inga direktflyg (awards) från GOT släppta nu för avresa i mitten på juni. Finns dock med en mellanlandning och kräver sedan övernattning antingen i FRA och första flighten till CDG alternativt övernattning CDG, men 8h väntan på FRA först innan kvällsflyget går som det finns platser på.

Får man ens boka flight för flight som på Tallintiden? Eller ska jag bara kasta in handduken och inse att denna utresa inte kommer godkännas? Alla flyg finns i Business och ingen back tracking. Har därför strukit alternativet med Air France då vi skulle ha passerat CDG två gånger.

Sen ska man hoppas att man hittar en hemresa också som går att lägga till.
Alternativ 1: försök ringa in och boka allt online, eftersom allt är i samma klass kan ben för ben funka (beroende på agent).

Alternativ 2: boka långa benet online, ring in och ändra (medför ombokningskostnad).

Toppen