Det får du fråga din agent på kundtjänsten. Dagsform verkar bestämma vad som är möjligt och ej.Hej!
Kan jag boka avresan (enkelbiljett) först med 2-4-1. Sedan när jag hittar en returresa tillämpa samma 2-4-1 på returresan? Jag har fått både JA och NEJ som svar här så vore snällt om någon som verkligen vet kan ge mig korrekt svar.
Rent teoretiskt kan man göra så.Hej!
Kan jag boka avresan (enkelbiljett) först med 2-4-1. Sedan när jag hittar en returresa tillämpa samma 2-4-1 på returresan? Jag har fått både JA och NEJ som svar här så vore snällt om någon som verkligen vet kan ge mig korrekt svar.
De förlänger beteendet för varje gång någon lägger mer tid på att skriva alliansens namn fel.Det är ju helt sjukt. Att dagsform påverkar om det är möjligt eller inte. Har det alltid varit så eller blivit värre i och med bytet till Scary team?
Måste vara/varit nån ändring/uppdatering på gång, alternativt nån bugg. Ivf häromdagen var även alla revenueplatser på alla flyg till USA ”fullbokade” framåt sommaren 2026 förutom via LAX.Sitter också och väntar på att detta ska släppas. Trigger finger ready