Anton Clausén
Medlem
Har egentligen redan utresa ARN-CPH-HND bokad sen tidigare med befintlig voucher. Så det jag ska göra är att lägga på ICN-CPH-ARN i så fall.Du kan ringa, eller ska du använda voucher? Platserna försvinner ju rätt fort.
Har egentligen redan utresa ARN-CPH-HND bokad sen tidigare med befintlig voucher. Så det jag ska göra är att lägga på ICN-CPH-ARN i så fall.Du kan ringa, eller ska du använda voucher? Platserna försvinner ju rätt fort.
Skumt, den säger att det finns availability "just now". Men kontentan är att Awardfares inte hittar "mer" än det man hittar genom SAS egna sökmotor?
Jag tänkte att awardfares kanske sökte point to point och sen presenterar det på ett annat sätt än vad SAS visar.Awardfares söker tillgängligheten som finns hos SAS. Det är inte så att det blir mer tillgänglighet genom Awardfares. Men det är lättare att söka. Nu är jag iofs partisk.
Med det sagt - har du testat att klicka på direktlänken till SAS-sökmotor från Awarfares? Den borde ta dig direkt till sökningen på SAS hemsida.
Det finns ett fåtal fall när availability skiljer sig åt mellan Awardfares och de flesta svenska användarna. Det är eftersom tillgängligheten på awards skiljer sig åt (till och från) beroende på ifall man söker på .se/.no./.dk/com, och Awardfares länkar till den sida som är ditt "hemmaland".
Jag tänkte att awardfares kanske sökte point to point och sen presenterar det på ett annat sätt än vad SAS visar.
Nej, testade direktlänken utan resultat, provade även att ändra antalet resenärer till 1 för att se om det blev något fel där, men icke.
Men då vet jag, jakten fortsätter!
Det vet väl du?Vi är tre på väg till/från Tokyo 3-4 veckor typ från mitten av maj nästa år med två 2f1-Amex-vouchers. Har sett det kommit ut biljetter dit i premium, dock vill vi ju ha business om det går. Men är det bättre att knipa enkelresorna med premiumbiljetter, så man har något i alla fall dit, och sedan ändra till business om det dyker upp och lägga till hemresan när den väl dyker upp?
Vi är tre på väg till/från Tokyo 3-4 veckor typ från mitten av maj nästa år med två 2f1-Amex-vouchers. Har sett det kommit ut biljetter dit i premium, dock vill vi ju ha business om det går. Men är det bättre att knipa enkelresorna med premiumbiljetter, så man har något i alla fall dit, och sedan ändra till business om det dyker upp och lägga till hemresan när den väl dyker upp?
Är det möjligt att boka plus, och sedan boka om själv till business om möjligt dyker upp? Eller är det då igen att ringa in och få betala avgift till kundtjänst?
Vet att det går att göra ändringar i resan, men ej säker vad som går att göra själv när det gäller bonusresor.