Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Har idag en bokning ARN-CPH-ATL och hem ORD-CPH-ARN, allt i SAS Business Bonus. Är det möjligt att konvertera denna till en Skyteam-bokning genom att lägga till ATL-HOU samt MCO-ATL-ORD med Delta i Business (First, finns O-klass tillgängligt på dom datum jag vill åka via sas egna sida)?
Är säkert teoretiskt möjligt (och kanske t.o.m. tillåtet) men att ngn SAS-agent ska klara det utan strul/krångel (för dig) känns uteslutet.

Hej på er,

Hittat en lite omständig resa som jag undrar om det ens är värt att försöka boka eller om det inte kommer gå pga alla nya regler?

SAS ARN-CPH eco

SAS CPH-LHR eco

Övernattning London (under 24h)

Virgin/Delta LHR-JFK-ATL-CUN sammanhängande i biz

//

Virgin JFK-LHR biz

SAS LHR-ARN eco

Antar att detta räknas som leg for leg samt att det är mixade klasser, är det kört eller beror det på agent?

Hej på er,

Hittat en lite omständig resa som jag undrar om det ens är värt att försöka boka eller om det inte kommer gå pga alla nya regler?

SAS ARN-CPH eco

SAS CPH-LHR eco

Övernattning London (under 24h)

Virgin/Delta LHR-JFK-ATL-CUN sammanhängande i biz

//

Virgin JFK-LHR biz

SAS LHR-ARN eco

Antar att detta räknas som leg for leg samt att det är mixade klasser, är det kört eller beror det på agent?
Det ”kan” gå om du kan boka ena (el båda) interkontinentala flights online o lägga på feeder via telefon . Dvs boka t/r LHR. Feeders får vara annan klass om samma eller lägre.
Det jag blir fundersam kring är reglerna om inresa tillbaka till USA från Mexico på en enkelbiljett, om det skulle kunna bli struligt? Även om du kan visa upp vidarebiljetf så klart. Det borde också funka men en fundering bara.

Det jag blir fundersam kring är reglerna om inresa tillbaka till USA från Mexico på en enkelbiljett, om det skulle kunna bli struligt? Även om du kan visa upp vidarebiljetf så klart. Det borde också funka men en fundering bara.
Kan du visa att du har vidare resa ut ur landet inom 90 dagar ska det inte vara några problem.

Tyskarna det skrevs om i tidningen som åkte in i arresten och skickades tillbaka hade inte bokat vidare resa.

Det ”kan” gå om du kan boka ena (el båda) interkontinentala flights online o lägga på feeder via telefon . Dvs boka t/r LHR. Feeders får vara annan klass om samma eller lägre.
Aha, så jag måste först göra en bokning och sedan direkt göra en ändring av densamma för att lägga till feeder? Smidigt.. och ändringsavgiften är då 15€ per person?

Sett frågan ställd några gånger, men vad jag kan se utan konkret svar.

- Är det någon som har erfarenhet av att söka Eurobonus-tillgång via seats.aero på senaste tiden, (detta året)?

Föredragit dem tidigare, men har ej haft någon aktiv subscription efter bytet till Skyteam. Så om det finns, skulle det vara väldigt uppskattat med rapportering om hur ni upplever inhämtandet av tillgänglighet från Eurobonus system, innan jag signar upp på ny period.
Någon med färsk erfarenhet? Pro/cons?

Sett frågan ställd några gånger, men vad jag kan se utan konkret svar.

- Är det någon som har erfarenhet av att söka Eurobonus-tillgång via seats.aero på senaste tiden, (detta året)?

Föredragit dem tidigare, men har ej haft någon aktiv subscription efter bytet till Skyteam. Så om det finns, skulle det vara väldigt uppskattat med rapportering om hur ni upplever inhämtandet av tillgänglighet från Eurobonus system, innan jag signar upp på ny period.
Någon med färsk erfarenhet? Pro/cons?
Man ser bara tillgång till rena SAS flyg vad jag kan se.

Toppen