Hur länge ska detta få fortgå?
Tycker synd om er som får era resor förstörda.
SAS måste snart fixa till sin kundtjänst för den är under all kritik. Hoppas Agenterna som är bra orkar fortsätta och inte söker nytt arbete.
Ja. Jag väntar fortfarande på biljetter för ombokning gjort imorse. Redan i kö sedan 15.30 idag för att få svar om vart de tagit vägen.Ja man hoppas ju att alla lämnar feedback till SAS och inte bara skriver på internet om det.
Du kan boka om men har din 2-4-1 gått ut eller dina poäng gått ut så försvinner dessa.Ska boka award-resa till hösten (aug/sep) Stockholm-Charlotte (CLT) t/r, och nyttja 2-4-1 som går ut 31/3. Just nu finns endast economy, och jag undrar om man kan boka om både tid, rutt och bolag längre fram om Plus/Business dyker upp?
Exempelvis ändra från ARN-JFK-CLT med Delta till ARN-EWR-CLT med SAS/Delta?
Engelsk support?Jag har inte lyckets komma i kontakt med SAS idag eftermiddag/kväll. Begärde callback 15.30ish, när jag inte hade fått något 3.5tim senare la jag mig kön. Jag gav nyss upp efter 2.5 tim. Ombokningen jag gjorde imorse saknar biljetter och ombokningsavgiften är inte dragen... för hänga på låset imorgon kl7 och hoppas att det löser sig. Känner mig ganska uppgiven med denna servicenivå.
Det hoppas jag verkligen att alla gör…Får jag en riktigt bra Agent så ger jag denne massor av beröm.Ja man hoppas ju att alla lämnar feedback till SAS och inte bara skriver på internet om det.
Har exakt samma… gjorde ombokning imorse. Inga biljetter, ingen avgift dragen. Resan är uppdaterad under Mina bokningar som det ska se ut men antar att det inte är något värt.Jag har inte lyckets komma i kontakt med SAS idag eftermiddag/kväll. Begärde callback 15.30ish, när jag inte hade fått något 3.5tim senare la jag mig kön. Jag gav nyss upp efter 2.5 tim. Ombokningen jag gjorde imorse saknar biljetter och ombokningsavgiften är inte dragen... för hänga på låset imorgon kl7 och hoppas att det löser sig. Känner mig ganska uppgiven med denna servicenivå.