Har en resa som jag har lite strul med.
Utresa är:
Dag 1 GOT-AMS KLM Business
Dag 2 AMS-LHR KLM Business
Dag 2 LHR-TPA Virgin Business
Hemresan var:
MCO-BOS Delta Business (Denna feeder bokade jag om till FLL-BOS Delta Ekonomi)
BOS-CPH SAS Business
CPH-GOT SAS Business (Plus)
Nu vill jag ändra utresan för att slippa övernattning i Amsterdam. Jag hittar GOT-CPH-LHR på avresedagen, finns platser både i EK och Plus (business) när jag söker direkt på sas.se och på partner award sidan. När jag ringer in hittar dom bara platser i Ekonomi vilket jag säger är ok. Nu har jag försökt boka detta två gånger med två olika agenter som båda har gjort bokningen. Det uppdateras i appen och alla ben ligger där ett par dagar men ingen biljetterar. När jag ringer in nu säger dom att det inte går att gå ner från business till ekonomi på feeder flightsen. (Detta var inget problem när jag bokade om hemresan). Dom kan fortfarande inte hitta business på sträckan trots att dom ser det när dom söker utanför min bokning. Nu senast pratade jag med en agent jag uppfattade som kunnig men hon lyckas inte lösa problemet. Varken att boka benen i EK och biljettera dem eller att hitta dem i business. Är det någon som har en aning om vad som spökar och går det att komma runt det på något sätt?