Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Är det bara jag som börjar tappa greppet eller är det mycket sämre tillgänglighet i business till och från USA med SAS partnerbolag nu jämfört med innan Skyteam?

Jag försöker hitta ditresa skandinavien till NYC i oktober 2025. Kanske är det för tidigt? men hittar inget när jag söker på slumpmässiga månader tidigare heller. (via sas.se)

Är det bara jag som börjar tappa greppet eller är det mycket sämre tillgänglighet i business till och från USA med SAS partnerbolag nu jämfört med innan Skyteam?

Jag försöker hitta ditresa skandinavien till NYC i oktober 2025. Kanske är det för tidigt? men hittar inget när jag söker på slumpmässiga månader tidigare heller. (via sas.se)
Borde finnas resor i oktober 25 men ja generellt är det sämre tillgänglighet och sämre bokningsregler. Det mesta med Skyteam har blivit sämre tyvärr.

Vad söker du för något exakt? Finns massor till NYC, ibland fler avgångar per dag. Köp en månad diamond på awardfares istället för att söka med.

Toppen