Davvelavve
Medlem
Du får tillbaka allt om du avbokar inom 24 timmar.Snabb fråga: Är det 24h avbokningsbart vad gäller SAS Awardresor för skatter och avgifter också? Eller får man inte tillbaka dessa även om man avbokar inom 24h?
Du får tillbaka allt om du avbokar inom 24 timmar.Snabb fråga: Är det 24h avbokningsbart vad gäller SAS Awardresor för skatter och avgifter också? Eller får man inte tillbaka dessa även om man avbokar inom 24h?
Klass?Bokade precis Köpenhamn -Amsterdam - Nairobi -Johannesburg tor med KLM och Kenya Airways. Enkel bokning på SAS.se.
Gratis att välja platser på alla flyg i KLM-appen, ingen status hos dem eller hos SAS.
Heja Skyteam!
Business all the way, 165.000 poäng plis 3.400 kr och en amexvoucherKlass?
Fanns det många platser? Vilka datum?Business all the way, 165.000 poäng plis 3.400 kr och en amexvoucher
Borde finnas resor i oktober 25 men ja generellt är det sämre tillgänglighet och sämre bokningsregler. Det mesta med Skyteam har blivit sämre tyvärr.Är det bara jag som börjar tappa greppet eller är det mycket sämre tillgänglighet i business till och från USA med SAS partnerbolag nu jämfört med innan Skyteam?
Jag försöker hitta ditresa skandinavien till NYC i oktober 2025. Kanske är det för tidigt? men hittar inget när jag söker på slumpmässiga månader tidigare heller. (via sas.se)
Vad söker du för något exakt? Finns massor till NYC, ibland fler avgångar per dag. Köp en månad diamond på awardfares istället för att söka med.Är det bara jag som börjar tappa greppet eller är det mycket sämre tillgänglighet i business till och från USA med SAS partnerbolag nu jämfört med innan Skyteam?
Jag försöker hitta ditresa skandinavien till NYC i oktober 2025. Kanske är det för tidigt? men hittar inget när jag söker på slumpmässiga månader tidigare heller. (via sas.se)