Aah sorry, hittade en bättre plats för frågan i denna tråd. Borde tagit bort i den andra då. My bad!Spamma INTE, håll dig till en tråd med samma frågor
Aah sorry, hittade en bättre plats för frågan i denna tråd. Borde tagit bort i den andra då. My bad!Spamma INTE, håll dig till en tråd med samma frågor
Har inte läst några problem om att lägga till anslutningar. Däremot sett att married segments förekommer, t.ex. fanns platser AMS-CPH-CDG-BKK men inte CDG-BKK eller CPH-CDG-BKK.Någon som gjort en ombokning och lagt till anslutning GOT,ARN,CPH? Tänkte om det finns något rapport om married segments?
Är det lika hårt tryck idag på kundtjänst?
Vet ej men jag (EBB) fick vänta 50 min för att komma fram 09.20-10.10.Är det lika hårt tryck idag på kundtjänst?
Kom fram på 5 min kl 12. EBGNågon som gjort en ombokning och lagt till anslutning GOT,ARN,CPH? Tänkte om det finns något rapport om married segments?
Är det lika hårt tryck idag på kundtjänst?
över 48 kan bli problematiskt då dem kan cancellera ifall den inte är biljetterad. Hade ringt imorgon.Mellan tummen och pekfingret, hur lång tid ska ta det för SAS att biljettera en ändrad bonusresa? är +24h normalt eller bör man va orolig och ringa in igen?
Det kan bara SAS medarbetare svara på...@MartinH Vad kommer det sig att du betalade olika poängsummor (ej delbara med 2 om man tänker inte voucher heller) för samma typ av resa?Posta din lyckade bokning av bonusresor här - 2024
Bonusprogram: Eurobonus Flygbolag: KLM, Vietnam Airlines Kabinklass: Business Avreseort: LPI Destination: SGN Enkelresa eller Tur&retur: T/R Antal poäng (per person): 93 750 med Amex 2-4-1 Skatter&avgifter (per person): 2654 SEK Antal resenärer: 2 När (avresans tidpunkt): jan 2025 Bokad: 1...www.businessclass.com