Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Om man bokar en resa t&r med *A för 5 pax med utresa och hemresa februari 2025, kan man avboka för 1 pax och endast resa 4 om det skulle behövas? Lite tveksam till hur dom kan ändra i *A bokningar efter sista aug?

Om man bokar en resa t&r med *A för 5 pax med utresa och hemresa februari 2025, kan man avboka för 1 pax och endast resa 4 om det skulle behövas? Lite tveksam till hur dom kan ändra i *A bokningar efter sista aug?
Borde inte vara några problem tycker jag. Skiljer sig väl formellt inte från vanliga bokningar gällande det(?) Jag har ivf bokat av en person på ett bokningsnummer. Dock egentligen inte en aning så får nog leta reda på ordentligt svar om det är aktuellt

Har två checkar men sas nya begränsning på max 1 check per bokning verkar redan ha slagit in... Och telefonsupporten är stängd. Någon mer som inte kan se sina checkar? Testat både i appen och hemsidan.

Har två checkar men sas nya begränsning på max 1 check per bokning verkar redan ha slagit in... Och telefonsupporten är stängd. Någon mer som inte kan se sina checkar? Testat både i appen och hemsidan.
Max en voucher per online-bokning har alltid gällt, man måste ringa in för att applicera 2 vouchers för en och samma bokning.
Att vouchers inte syns (för oss konsumenter) tycker jag händer då och då (SK-IT).

Toppen