Finns det beskrivet hur man ser vilka united-flyg som är bokningsbara? Eller är det bara att ringa in och be dom kolla upp? Inte fattat hur man ser på United/AC om det går att boka med eurobonus.
Nej, det kommer räknas som resa till Hawaii som är en annan zon än övriga USA.Kan ARN - FRA - HND - HNL gå igenom och räknas som en resa till USA? Någon som har erfarenhet?
50% av tor per väg om det bokas so tor.Tack! Och vad är priset för ena vägen First och andra vägen Biz? Har försökt att minnas en procentsats typ 80%?
Så om 175 000 är ToR för First, vad är det då med Biz tillbaka? Förstod inte riktigt.50% av tor per väg om det bokas so tor.
Så om 175 000 är ToR för First, vad är det då med Biz tillbaka? Förstod inte riktigt.
Damn kompis, vad var det för fel på mitt svar som jag skrev 5 timmar tidigare?Tack! Och vad är priset för ena vägen First och andra vägen Biz? Har försökt att minnas en procentsats typ 80%?
Damn kompis. Tack för påminnelsen, hade jag inte missat ditt svar så hade jag såklart inte frågat igenDamn kompis, vad var det för fel på mitt svar som jag skrev 5 timmar tidigare?
Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng
Jag gjorde det för några veckor sedan. Ombokning från TK till LH first med voucher på en söndag. Inga problem då. Tog ca 1,5 timme från samtal tills nya biljetter fanns på mailen och i appen. Skönt att höra!www.businessclass.com