Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Buffy

Medlem
Suck verkar som vi inte kommer vidare på vår award från Wien till Stockholm. Nu har det dykt upp 3 alternativ. LH eller Os via München till Stocholm eller OS direkt men de fick inte upp något av alternativen när de söker i bokningen. Trodde LH skulle gå utan married segment.
 

Davvelavve

Medlem
Suck verkar som vi inte kommer vidare på vår award från Wien till Stockholm. Nu har det dykt upp 3 alternativ. LH eller Os via München till Stocholm eller OS direkt men de fick inte upp något av alternativen när de söker i bokningen. Trodde LH skulle gå utan married segment.
LH krånglar ofta med married segments. Ibland får de upp alternativ man själv inte ser, ibland känns det som att en duktig agent löser det. Testa HUACA.
 

patteng

Medlem
Är det någon som lyckas boka 3 platser i C till BKK senaste tiden? Har kollat en del men de datumen jag hittar är det bara 1-2 platser.
Om ni hittat, vilken rutt har ni då valt?
 
Suck verkar som vi inte kommer vidare på vår award från Wien till Stockholm. Nu har det dykt upp 3 alternativ. LH eller Os via München till Stocholm eller OS direkt men de fick inte upp något av alternativen när de söker i bokningen. Trodde LH skulle gå utan married segment.
Jag har skrivit om det här tidigare i tråden. Kolla olika anslutningsflyg till/från Wien.
 

JPlicious

Medlem
Någon som lyckats komma runt "waitlisten" på TK's flygningar?
Jag ser hela bokning på en sökning på SAS hemsida och det går fin fint att välja avgångarna, applicera vouchern samt fylla i namnen men när det väl ska betalas åker man tillbaka till att välja flyg (jag ser samma tillgängligheter på flygen via Awardhacks och Awardfares) - ringer jag istället in så går den inte att boka pga "waitlist". Finns någon möjlighet att komma runt denna på något fyndigt vis?
 

Gus

Medlem
Någon som lyckats komma runt "waitlisten" på TK's flygningar?
Jag ser hela bokning på en sökning på SAS hemsida och det går fin fint att välja avgångarna, applicera vouchern samt fylla i namnen men när det väl ska betalas åker man tillbaka till att välja flyg (jag ser samma tillgängligheter på flygen via Awardhacks och Awardfares) - ringer jag istället in så går den inte att boka pga "waitlist". Finns någon möjlighet att komma runt denna på något fyndigt vis?
Aha. Jag hittar massa resor med TK till Sydamerika/Centralamerika i december nästa år på awardhacks. Men du menar att de kanske inte ens är bokningsbara?
 

JPlicious

Medlem
Aha. Jag hittar massa resor med TK till Sydamerika/Centralamerika i december nästa år på awardhacks. Men du menar att de kanske inte ens är bokningsbara?
Jag lyckas inte boka på hemsidan själv, nej. Trots att det ser bokningsbart ut hela vägen fram till betalning då man skickas tillbaka. Ringer jag sen in för att försöka reda ut "problemet" så är svaret att det är waitlist på flygen CPH-IST respektive IST-CPH. Antar att det är därför jag inte kan boka själv online men kan således inte boka via telefonen heller enligt agenten då detta inte är tillåtet.....
 
Toppen