palmen
Moderator
Hur ska du visa screenshot för någon via telefon?Tack för svar. Förstår att det såklart är tekniskt möjligt för dem att göra uppgraderingen så jag undrar, om man visar screenshot från konversation med kundtjänst, ifall jag kan förvänta mig att de gör undantag? Eller kommer de svara "taskigt läge att vi gett dig fel info och lurat dig".
Du har högst troligt inget för detta, att man får fel svar från Kundtjänst var och varannan gång är tyvärr den bistra sanningen.
Tekniskt så kan de göra vad som helst med bokningen, men ändringar är inte tillåtna efter utresa är genomförd och det står i T&C väldigt tydligt.
Du pratar om en uppgradering, vilket är helt ok att göra, behöver inte göras via plusgrade då det kan göras på flygplatsen också, kan mycket väl vara det som de svarade på, beroende på hur du ställde frågan.
Att försöka få en SAS agent att gå utanför "manus" är lite som att slå huvudet i en vägg, det kommer troligtvis sluta med att du blir blodig om huvudet utan att få en lösning. Du har ju trots allt accepterat SAS regler för bonusresor när du bokat.