Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Minibiff

Medlem
Finns flera EVA-lounger som är helt OK, men inget som är värt en resa i sig. Flygplatsen är rätt effektiv.
Hehe nä åker inte dit för loungen :)
Men har svårt hitta vettiga flyg från BKK till europa, så tänkte att Taipei kunde vara ett alternativ. Någon omväg men tänker att jag hellre har några timmar längre resa med vettigt flygbolag (EVA AIR) än kortare hemresa med uselt bolag :D
 
D

Deleted member 53670

Guest
Jag gjorde det då de tog ut en avgift per person men de svarade efter 4 månader (Klassisk SAS-hastighet) och nekade återbetalning trots 3 chattar där de lovat att det är fel och att det ska betalas tillbaka så jag försöker reda ut vad som gäller då de själva ger 2 olika svar vid 6 olika tillfällen och nu nekar och inte kan hänvisa till någon plats där info finns.

Jag tänkte driva det till ARN av ren ilska på hur de hanterar ärendet och att få valuta för pengarna de tog så försöker reda ut men ingen inklusive medlemmar eller SAS själva verkar ha ett svar vilket försvårar det hela lite.
Fick faktiskt svar precis om att få återbetalning! Jag mailade guldsupporten för annat ärende, och då passade dom på och tog en titt på detta. Så om du är guld/diamond kanske du kan ge ett försök och maila där? Mail: Gold.se@sas.se
 
Toppen