NyfikenGrau
Medlem
Tack! Jag får upp flera nu, vet inte hur jag sökte tidigare.
Det går inte att boka eurobonusawards i första klass online, tyvärr. Häng på låset till bokningsnumret och tillbed högre makt!Hur funkar det att boka Lufthansa First 14 dagar innan avfärd?
Behöver jag ringa in för att boka denna?
Eller behöver jag sitta kl 00.01 för att hinna se denna tillgänglighet?
Tack!
Det går inte att boka eurobonusawards i första klass online, tyvärr. Häng på låset till bokningsnumret och tillbed högre makt!
Ja om du har alla papper i ordning är det bara gå in igen dagen efter.En annan fråga till er som har gjort en längre mellanlandning där ni åker från flygplatsen och bor inne i staden en natt.
Hur funkar det egentligen? Är det bara att gå ut som vanligt och när man väl ska "checka in" på morgonen dagen är det bara att gå igenom säkerhetskontrollen?
Tack!
Ja om du har alla papper i ordning är det bara gå in igen dagen efter.
Ja, du måste ju ha allt i sin ordning på första flygplatsen och bli incheckad hela vägen och inte bara del av sträcka. Har du boardingpass för nästa flight ska du komma in med det även om du går ut.Papper i så som boardingkort och eventuella covidpapper eller något speciellt du tänker på?
Har 22h i bangkok om cirka en månad
Brukar rena SAS awards gå tillbaka till inventory när
dom avbokas? Bokade ett separat leg LAX-CPH i C när det dök upp då jag inte vågade vänta på att komma fram i telefonkö. Nu har jag då två separata bokningar och funderar på att chansa med att avboka denna för att senare lägga på den på nytt i min befintliga bokning