Maja
Medlem
Har läst tidigare i tråden att Hawaii via Asien är kört numera.
Blir en del mixande, men skulle detta gå att boka (förutsatt att jag hittar platstillgång). Önskar flyga Singapore Airlines till Singapore. Till HNL har jag sett att det skulle vara möjligt att flyga via Tokyo och skulle då vilja ha en layover där om möjligt.
GOT-SIN här vill vi stanna i ca 5 dagar
SIN-HNL här vill vi stanna i ca 14 dagar
HNL-SFO här vill vi stanna i ca 5 dagar
SFO-GOT
Frågan är bara hur jag ska få ihop detta om det ens är möjligt?
GOT-SIN-HNL som en award?
HNL-SFO-GOT som en award?
alt.
GOT-SIN-HNL - A* award
HNL-SFO - America Airlines-award
SFO-GOT - enkel SAS-award (har även MasterCard-rabatten).
Tänker mig Business, har 3st 2-4-1 och 500k EB. 2 vuxna och 1 barn (10 år). Har även en drös poäng hos American Airlines spridda på 3 konton som vi kan använda.
Tänkt utresa är sommarlovet 2019.
Måste bokas innan 31/12 då 2 av voucherna går ut.
Tar tacksamt emot tips, råd och hjälp då jag aldrig bokat något mer avancerat bonusresa.
Blir en del mixande, men skulle detta gå att boka (förutsatt att jag hittar platstillgång). Önskar flyga Singapore Airlines till Singapore. Till HNL har jag sett att det skulle vara möjligt att flyga via Tokyo och skulle då vilja ha en layover där om möjligt.
GOT-SIN här vill vi stanna i ca 5 dagar
SIN-HNL här vill vi stanna i ca 14 dagar
HNL-SFO här vill vi stanna i ca 5 dagar
SFO-GOT
Frågan är bara hur jag ska få ihop detta om det ens är möjligt?
GOT-SIN-HNL som en award?
HNL-SFO-GOT som en award?
alt.
GOT-SIN-HNL - A* award
HNL-SFO - America Airlines-award
SFO-GOT - enkel SAS-award (har även MasterCard-rabatten).
Tänker mig Business, har 3st 2-4-1 och 500k EB. 2 vuxna och 1 barn (10 år). Har även en drös poäng hos American Airlines spridda på 3 konton som vi kan använda.
Tänkt utresa är sommarlovet 2019.
Måste bokas innan 31/12 då 2 av voucherna går ut.
Tar tacksamt emot tips, råd och hjälp då jag aldrig bokat något mer avancerat bonusresa.