Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

palmen

Moderator
Jo det kan du, men tillgängligheten kan vara svårare. T ex First brukar du behöva boka precis vid släpp eller några dagar innan utresa
I detta fall är det ju LH F till New York och då kommer man högst troligt som tidigast kunna boka 4 dagar innan avresa, mer troligt tidigast 2 dagar innan avresa.
 

JoelG

Medlem
Jag bokade om från Austrian/LH dagen innan vi skulle till USA utan några problem. Fick vänta 1tim på nya biljetter efter ombokningen så det ska vara lugnt. Ett tips är dock att ligga på och jaga så dom biljetterar den nya bokninge så fort det går.

Lycka till
Och jag gjorde ombokning idag på förmiddagen för en resa som är om en vecka. Biljettering klart 30 min efter samtalet avslutades. Btw ingen i kö till agent alls vilket var väldigt kul upplevelse
 

Jalle1337

Medlem
Vill åka till Kathmandu med en vän i mars för att vandra lite, då jag har en amex voucher som löper ut vid årskiftet.
Lyckas hita en resa dit 4/3 men inga resor alls förens i april hem. Har då gått över till att söka tex Kathmandu-Sofia sen Sofia- Stockholm och hittat ok resor.
Ringde in till SAS idag för att boka resan men dom fick inte alls upp att det fanns tillräckligt med plats på de flighter som jag fick upp via bokningssystemet på SAS-sajt.
Är detta vanligt att dom inte får upp plats på samma resor som jag får?
Har till och med frågat Chatflight om hjälp men de hittade inga resor heller, ska jag bara ge upp Nepal i mars eller finns det något annat jag kan prova?
Med vänlig hälsning, Jalle
 
Hej är ganska säker på att jag läst om detta tidigare men 876 sidor i tråden... Sorry om jag repeterar.

Har bokat en enkel, 2-4-1 och inväntar att lämplig returflight ska dyka upp som tillgänglig.
Blev lite osäker. Kan jag lägga till returen i samma bokning? Vouchern är fortfarande giltig.
Och förstår såklart att jag ska betala fler poäng. Och ombokningsavgift.
 
D

Deleted member 53670

Guest
Hej är ganska säker på att jag läst om detta tidigare men 876 sidor i tråden... Sorry om jag repeterar.

Har bokat en enkel, 2-4-1 och inväntar att lämplig returflight ska dyka upp som tillgänglig.
Blev lite osäker. Kan jag lägga till returen i samma bokning? Vouchern är fortfarande giltig.
Och förstår såklart att jag ska betala fler poäng. Och ombokningsavgift.
Yes!
 
Toppen