Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Jag kan inte se några SAS bonusresor till new York. Men på star Alliance sökningen kommer dom upp och visar 9 platser i ekonomi. Hemresan visas inget heller förutom på Star Alliance sökningen. Platserna visas inte heller på air Canada.

Måste vara något rejält fel.

Jag kan inte se några SAS bonusresor till new York. Men på star Alliance sökningen kommer dom upp och visar 9 platser i ekonomi. Hemresan visas inget heller förutom på Star Alliance sökningen. Platserna visas inte heller på air Canada.

Måste vara något rejält fel.
Sök på resor nyc-stock-nyc istället för att hitta datum med bonusresor sedan får du notera datum och ringa SAS för att be dem att boka nu när hemsidan strular. De tar bort avgifter om du frågar

Är det någon som lyckas får upp bonusresor mellan Scandinavian och Nordamerika på SAS hemsida eller app just nu? Nu kan jag inte ens hitta om jag söka med outbound från nordamerika. Det fungerade igår även om outbound från Scandinavian inte gjorde det. Men nu fungerar inget.

Är det någon som lyckas får upp bonusresor mellan Scandinavian och Nordamerika på SAS hemsida eller app just nu? Nu kan jag inte ens hitta om jag söka med outbound från nordamerika. Det fungerade igår även om outbound från Scandinavian inte gjorde det. Men nu fungerar inget.
Samma här. Kan bara se om det finns platser om jag söker via star Alliance sökningen. Jag kan därför inte se SAS plus... Antar att man behöver ringa in och boka.

Samma här. Kan bara se om det finns platser om jag söker via star Alliance sökningen. Jag kan därför inte se SAS plus... Antar att man behöver ringa in och boka.
Vet inte om man ska skratta eller gråta. Nu hittar man utan problem bonusresor till Nordamerika, både enkel och t/r, om resan börjar i Skandinavien. Även T/R som startar i Nordamerika finns.
Men enkel resa med start i Nordamerika, en av de få saker som fungerade igår, är död nu.
Man kan undra om SAS it tekniker leka någon sorts elak tafatt med varandra.

Vet inte om man ska skratta eller gråta. Nu hittar man utan problem bonusresor till Nordamerika, både enkel och t/r, om resan börjar i Skandinavien. Även T/R som startar i Nordamerika finns.
Men enkel resa med start i Nordamerika, en av de få saker som fungerade igår, är död nu.
Jag som precis skulle skriva att SAS löst problemet med att se bonusresor nu.

Hur vet du att det är SAS IT Tekniker som är orsaken?
Kan ju lika gärna vara de som sitter med biljetter som dragit in alla biljetter till/från vissa marknader, det ska man nog inte beskylla IT för om nu så är fallet.

Hur vet du att det är SAS IT Tekniker som är orsaken?
Kan ju lika gärna vara de som sitter med biljetter som dragit in alla biljetter till/från vissa marknader, det ska man nog inte beskylla IT för om nu så är fallet.
Det var ett skämt. Självklart kan jag inte veta om det är ett problem i mjukvaran. Men att problemet ändrade sig hela tiden och att biljetter fanns beroende på hur du letade kändes rätt likt ett fel i mjukvaran.

Det lyckades. Flyget Stockholm till Boston för 10 oktober dök upp ett par minuter efter midnatt. 50000 poäng och 860 kr senare hade jag en Business Class biljett. Nu hoppas jag det blir lika smidigt att hitta ett flyg hem från Boston eller NYC om några veckor. Tack alla för hjälpen jag fick med alla mina frågor.

Toppen