Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

JPE

Medlem
Är det någon som lyckats boka en resa online som innehåller ett eller flera ben med Air Canada? Det har inte gått för mig det senaste halvåret. Man ser tillgänglighet online men det går inte att slutföra bokningen. Ringer man in har det däremot inte varit några problem.
 

Solomun

Medlem
Vet inte om det är fel forumsdel, men hittar CPH-ARN-ADD-SEZ ToR, men inte ARN-ADD-SEZ åt något håll. Går det att boka den resan, och sedan kontakta kundtjänst be de boka av första resp. sista flyget?
 

palmen

Moderator
Vet inte om det är fel forumsdel, men hittar CPH-ARN-ADD-SEZ ToR, men inte ARN-ADD-SEZ åt något håll. Går det att boka den resan, och sedan kontakta kundtjänst be de boka av första resp. sista flyget?
Det beror på, kan vara married segment som gör att det inte går att boka av CPH delen. Ingen av oss kan svara på detta utan du måste kontakta sas och testa och se vad som går.
 

Kii

Medlem
Jag bokade en resa via telefonbokningen för en månad sedan, men de tog bara våra namn och inga födelsedatum. Agenten sa att det inte behövs, stämmer det?
 

Mr Basic

Medlem
Jag bokade en resa via telefonbokningen för en månad sedan, men de tog bara våra namn och inga födelsedatum. Agenten sa att det inte behövs, stämmer det?
Du kan lägga in uppgifter själv på SAS hemsida under "mina bokningar"
Bokat eb med turkish, så går ej.
När jag bokat via tfn har jag aldrig behövt uppge personnummer/födelsedatum. Behövs APIS går det att fylla i hos Turkish (men det kräver tillgång till ”deras PNR”).
 
  • Gilla
Reactions: Kii
Ringde precis in och försökte göra en ombokning från TPE-ICN till TPE-CGK-ICN, men personen i telefon nämnde att tekniskt sätt funkar det, men de brukar få skit av andra flygbolag när SAS gör såhär. Antar att det är HUACA som gäller tills någon är villig att fixa det?
 
Toppen