Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Hej! Tänkte höra med Er? Vi har cirka 350 000 EuroBonus poäng. 44 000 går ut i november. Vi har ingen voucher just nu res 2 betala för 1. Kan man boka en EuroBonus resa sen applicera vouchern i efterhand? Tänkte åka nästa år då 2023. Kommer få en voucher i år 2022! Med vänlig hälsning Sukohi
Nej du måste ha tjänat in vouchern innan. Däremot kan du först boka resan online och sedan ringa in och applicera en redan intjänad voucher. T.ex. om du har 2 st och snabbt vill knipa biljetterna.(iom att det inte går att använda två voucher online på samma bokning)

Gick inte o lösa en annan biljett med Turkish, hittade däremot lot i business med mellanlandning Warszawa, vilket var rätt mycket tur då det fanns i princip inga andra avgångar o välja på det datumet jag behövde.
Fixade Turkish ombokningen till LOT? Vad fick du för respons när du kontaktade dem?

Fixade Turkish ombokningen till LOT? Vad fick du för respons när du kontaktade dem?

Nä fixade genom sas istället, Turkish var +90 nummer så tänkte bara ringa dom absolut sist. Fanns inga business tillgängliga på direktflygen ändå, och inga av de antal Turkish med mellanlandning inom Europa kunde sas lösa.. Skumt

Nä fixade genom sas istället, Turkish var +90 nummer så tänkte bara ringa dom absolut sist. Fanns inga business tillgängliga på direktflygen ändå, och inga av de antal Turkish med mellanlandning inom Europa kunde sas lösa.. Skumt
Jag hade ett snarlikt problem, det löstes så här:
Vad gäller vid inställt flyg på award-bokning? | Sida 12 | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor
Vad gäller vid inställt flyg på award-bokning? | Sida 12 | BusinessClass.se forum | 880 000 inlägg om resor

Hej, försöker boka en resa jag hittat ARN-CMB i nov-dec i business. Hemresan hittar jag men ditresan verkar svår i business då det inte går att ta sig till WAW från ARN med mindre än 10h transit de datum jag tänkt. Så tänkte boka ekonomi ner till WAW och sedan Business WAW-CMB. Hur gör jag för att kombinera klasser på star alliance-bokningen på sas?

Hej, försöker boka en resa jag hittat ARN-CMB i nov-dec i business. Hemresan hittar jag men ditresan verkar svår i business då det inte går att ta sig till WAW från ARN med mindre än 10h transit de datum jag tänkt. Så tänkte boka ekonomi ner till WAW och sedan Business WAW-CMB. Hur gör jag för att kombinera klasser på star alliance-bokningen på sas?

Du måste tyvärr ringa in för att göra en bokning med mixade klasser.

Du måste ringa kundtjänst o boka via dom

Toppen