Bara text tror jag, men nog kan väll någon här på BC göra en? Hade jag haft en Adobe CC licens installerat hade jag gjort det. Skulle själv vilja ha det!Finns det någon karta över hur olika awardzoner är indelade för EuroBonus eller är det bara text som finns tillgängligt?
Vad är priset? 20$ för en månad?Bara text tror jag, men nog kan väll någon här på BC göra en? Hade jag haft en Adobe CC licens installerat hade jag gjort det. Skulle själv vilja ha det!
Jag kan lätt fixa det, det som tar mest tid är att hitta en bra vector kartaBara text tror jag, men nog kan väll någon här på BC göra en? Hade jag haft en Adobe CC licens installerat hade jag gjort det. Skulle själv vilja ha det!
Uppdatering: började snickra på en till lunchen så den bör vara klar lagom till På Spåret imorgonJag kan lätt fixa det, det som tar mest tid är att hitta en bra vector karta![]()
En liten work in progress. Någon som vet vilket typsnitt Eurobonus använder sig av? Samt om någon har färgförslag tar jag gärna emot det, är estetiskt färgblind.Uppdatering: började snickra på en till lunchen så den bör vara klar lagom till På Spåret imorgon![]()
SAS har ett eget typsnitt, det uppdaterades senast 2016 tillsammans med hela den grafiska profilen.En liten work in progress. Någon som vet vilket typsnitt Eurobonus använder sig av? Samt om någon har färgförslag tar jag gärna emot det, är estetiskt färgblind.
Visa bifogad bild 101432
En liten work in progress. Någon som vet vilket typsnitt Eurobonus använder sig av? Samt om någon har färgförslag tar jag gärna emot det, är estetiskt färgblind.
Visa bifogad bild 101432
Jag bokade upp denna stomme till resa för snart en månad sedan och om några veckor släpps biljetterna ARN-CPH. Eftersom jag även behöver komplettera med biljetter LHR-ARN som släpps 10 dagar senare funderar jag på om jag ska våga vänta till biljetterna mellan London och Stockholm släpps för att boka även Stockholm till Köpenhamn och på så vis slippa dubbla ombokningsavgifter. Hade ni vågat ha is i magen för biljetterna mellan ARN och CPH eller ska jag köra på två ombokningar?Bra start på veckan med en lyckad bokning!
Särskilt härligt när man efter kort stunds väntan i kön till Tallinn hör att man fick Kristina som agentHon löste allt galant och vi har nu en bra stomme till resa över nästa års höstlov. Blir första gången vi besöker Bali. Hemresan blir via Singapore och London med en natt i Singapore (layover på drygt 18 timmar). Första gången på en Airbus A380 för sonen så han kommer bli överlycklig
Bonusprogram: Eurobonus
Flygbolag: Singapore Airlines
Kabinklass: Business Class
Avreseort: Köpenhamn (CPH)
Destination: Bali (DPS)
Enkelresa eller Tur&retur: Tur & Retur
Hur hittades tillgänglighet: Star Alliance SAS webbsida
Bokningsmetod: Telefon Tallinn
Antal poäng (per person): 82 500 Eurobonuspoäng (2 stycken Amex 2-4-1 vouchers)
Skatter&avgifter (per person): 966 SEK/person
Antal resenärer: 3
När (avresans tidpunkt): Oktober 2020
Bokad: November 2019
![]()
Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
CPH-SIN - SQ351 Business (A350) 12:20 - 06:20
SIN-DPS - SQ938 Business (A330) 08:20 - 11:00
DPS-SIN - SQ939 Business (A330) 12:05 - 14:55
SIN-LHR - SQ308 Business (A380) 09:00 - 15:20
Eftersom det fortfarande inte släppts biljetter med SAS från Stockholm till Köpenhamn eller från London till Stockholm så kommer jag behöva komplettera med detta så småningom.
Färgerna funkar fint. Vore Nice med en lathund nedanför kartan som berättar vilka länder som är inkluderade i zonen.En liten work in progress. Någon som vet vilket typsnitt Eurobonus använder sig av? Samt om någon har färgförslag tar jag gärna emot det, är estetiskt färgblind.
Visa bifogad bild 101432