Budgetresenär
Medlem
Ja, det går bra.För en som inte har koll, men har man tillgång till flera lounger även intra Europa? Trodde man var tvungen flyga intercontinental för att få tillgång till loungerna? (E EBG)
Ja, det går bra.För en som inte har koll, men har man tillgång till flera lounger även intra Europa? Trodde man var tvungen flyga intercontinental för att få tillgång till loungerna? (E EBG)
Du ska få boka anslutningar till Köpenhamn för dina poäng. Det ska ej tillkomma något extra! Utgår själv från Göteborg och har alltid anslutningarna med i poängsumman.Om jag hittar en bonusresa med business Köpenhamn-San Francisco får jag då åka midlanda-Arlanda-köpenhamn-san fransisco för mina 60000 poäng eller får jag själv betala för resorna ner till Köpenhamn? Gäller samma regler när jag använder 2-4-1 voucher?
Tack för ett trevligt forum!
/M
Om jag hittar en bonusresa med business Köpenhamn-San Francisco får jag då åka midlanda-Arlanda-köpenhamn-san fransisco för mina 60000 poäng eller får jag själv betala för resorna ner till Köpenhamn? Gäller samma regler när jag använder 2-4-1 voucher?
/M
Du ska få boka anslutningar till Köpenhamn för dina poäng. Det ska ej tillkomma något extra! Utgår själv från Göteborg och har alltid anslutningarna med i poängsumman.
2-4-1 ska vara samma, men totalt har du 8 segment. Vet att man fått till 9 om man borr norrut och åker på ett extra stopp så att säga för att det saknas direktflyg.
Fungerar perfekt har själv bokat Sdl-arn-ewr.Om jag hittar en bonusresa med business Köpenhamn-San Francisco får jag då åka midlanda-Arlanda-köpenhamn-san fransisco för mina 60000 poäng eller får jag själv betala för resorna ner till Köpenhamn? Gäller samma regler när jag använder 2-4-1 voucher?
/M
Det ska gå utan strul.Detta funkar utan strul med 2-4-1 vouchern också? Har för mig att jag läst att ombokning online har en tendens att tappa vouchern.
Jag hade bokat om då du ändå får Lounge i BangkokFråga till alla som har tid och har erfarenhet från Thai och LH F.
Har följande resa inom en snar framtid:
ARN - CPH - SAS Plus
CPH - SIN - SIN F
SIN - BKK - SIN C
BKK - KIX - Thai F
HND - BKK - Thai F
BKK - FRA - Thai F
FRA - ARN - SAS Plus
Hade ni bokat om hemresan till LH F om det släpps direktflyg från HND/NRT eller behållit den som den är?
Jag har tidigare åkt LH F en gång men aldrig Thai F. Dock får vi oavsett BKK-KIX i Thai F på denna resa (om än något kort - ca 5-6h).
Jag hade behållt för att få två leg thai first hem om jag reser själv men bokat om till snabbaste rutten om jag haft sällskap.Fråga till alla som har tid och har erfarenhet från Thai och LH F.
Har följande resa inom en snar framtid:
ARN - CPH - SAS Plus
CPH - SIN - SIN F
SIN - BKK - SIN C
BKK - KIX - Thai F
HND - BKK - Thai F
BKK - FRA - Thai F
FRA - ARN - SAS Plus
Hade ni bokat om hemresan till LH F om det släpps direktflyg från HND/NRT eller behållit den som den är?
Jag har tidigare åkt LH F en gång men aldrig Thai F. Dock får vi oavsett BKK-KIX i Thai F på denna resa (om än något kort - ca 5-6h).
Jag hade behållt för att få två leg thai first hem om jag reser själv men bokat om till snabbaste rutten om jag haft sällskap.