Har SAS blivit väldigt sega med att betala tillbaka skatterna på avbokade poängresor? Bokade av för en vecka sedan men ser ingen kreditering på kortet ännu. Har för mig att det skett mer eller mindre direkt tidigare. Någon som upplever samma?
+1Har SAS blivit väldigt sega med att betala tillbaka skatterna på avbokade poängresor? Bokade av för en vecka sedan men ser ingen kreditering på kortet ännu. Har för mig att det skett mer eller mindre direkt tidigare. Någon som upplever samma?
Har SAS blivit väldigt sega med att betala tillbaka skatterna på avbokade poängresor? Bokade av för en vecka sedan men ser ingen kreditering på kortet ännu. Har för mig att det skett mer eller mindre direkt tidigare. Någon som upplever samma?
Jag avbokade en SAS poängresa för någon vecka sedan och fick beskedet att skatterna skulle återbetalas i augusti..
Vi planerar att boka in resa för 2 vuxna och 1 infant för 2-4-1 checken till Seychellerna runt mars/april 2020. Dvs 105k poäng spenderade. Denna tänkte jag boka inom någon vecka. Påverkar det Fly Premium att jag spenderat hälften av de 200k eller är det bara intjäningen som räknas?
Samma här, har inte ens fått mejl om att dom ska betala tillbaka något. Har ni andra det?Har SAS blivit väldigt sega med att betala tillbaka skatterna på avbokade poängresor? Bokade av för en vecka sedan men ser ingen kreditering på kortet ännu. Har för mig att det skett mer eller mindre direkt tidigare. Någon som upplever samma?