Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Xpressen

Medlem
Hände mig något skumt precis..

Skulle boka en award CPH-PEK. Fanns 2 platser i business allt gick kanon och jag fyllde i kortuppgifter för att betala skatterna. När jag tryckt igenom detta får jag upp ett felmeddelande på skärmen, något i stil med

”Your booking process couldnt procede, start your booking process again.” (Inte ordagrant men något i den stilen).

När jag nu söker igen så är platserna borta..

Någon som varit med om liknande? Var de så illa att någon han sno åt sig platserna eller är det något annat som gör att min bokning misslyckades och platserna försvann?
 

danielhog

Medlem
Hände mig något skumt precis..

Skulle boka en award CPH-PEK. Fanns 2 platser i business allt gick kanon och jag fyllde i kortuppgifter för att betala skatterna. När jag tryckt igenom detta får jag upp ett felmeddelande på skärmen, något i stil med

”Your booking process couldnt procede, start your booking process again.” (Inte ordagrant men något i den stilen).

När jag nu söker igen så är platserna borta..

Någon som varit med om liknande? Var de så illa att någon han sno åt sig platserna eller är det något annat som gör att min bokning misslyckades och platserna försvann?
Ibland när jag får felmeddelande så brukar det dröja en stund så är platserna tillbaka, så testa om någon timme.
 

pqvst

Medlem
Hände mig något skumt precis..

Skulle boka en award CPH-PEK. Fanns 2 platser i business allt gick kanon och jag fyllde i kortuppgifter för att betala skatterna. När jag tryckt igenom detta får jag upp ett felmeddelande på skärmen, något i stil med

”Your booking process couldnt procede, start your booking process again.” (Inte ordagrant men något i den stilen).

När jag nu söker igen så är platserna borta..

Någon som varit med om liknande? Var de så illa att någon han sno åt sig platserna eller är det något annat som gör att min bokning misslyckades och platserna försvann?

Använder du FlyPremium eller 2-4-1? Ivfsh, testa gör din bokning men välj inte sittplats. Välj platserna istället efter din bokning gått genom. Det brukar ta en stund innan platserna kommer tillbaka efter ett misslyckat försök.
 

Xpressen

Medlem
Använder du FlyPremium eller 2-4-1? Ivfsh, testa gör din bokning men välj inte sittplats. Välj platserna istället efter din bokning gått genom. Det brukar ta en stund innan platserna kommer tillbaka efter ett misslyckat försök.

Första jag gjorde nu på morgonen var att kolla om platserna va tillbaka, det va dom så jag bokade dom igen.. Valde sittplats, betalade skatterna och va supernöjd tills samma felmeddelande dyker upp igen.

Självklart skulle jag läst här innan jag kikade efter platserna.

Men nu hoppas jag dom kommer tillbaka igen så jag kan använda mig av ditt tips.
 

Xpressen

Medlem
Första jag gjorde nu på morgonen var att kolla om platserna va tillbaka, det va dom så jag bokade dom igen.. Valde sittplats, betalade skatterna och va supernöjd tills samma felmeddelande dyker upp igen.

Självklart skulle jag läst här innan jag kikade efter platserna.

Men nu hoppas jag dom kommer tillbaka igen så jag kan använda mig av ditt tips.

Citerar mig själv och undrar om det finns någon som har något mer tips?

Har provat två gånger utan att välja sittplats nu, samma resultat som innan.

Ring till kundtjänst som ger goddag yxskaft svar och är otroligt ovilliga att hjälpa till..

Är det bara HUACA som gäller nästa gång biljetterna kommer tillbaka? (Om du nu ens gör det igen)
 

Canadien

Medlem
Citerar mig själv och undrar om det finns någon som har något mer tips?

Har provat två gånger utan att välja sittplats nu, samma resultat som innan.

Ring till kundtjänst som ger goddag yxskaft svar och är otroligt ovilliga att hjälpa till..

Är det bara HUACA som gäller nästa gång biljetterna kommer tillbaka? (Om du nu ens gör det igen)
Provat att boka med SAS classicsidan, eller t ex från Chrome på Androidtelefon, eller Safari från en iPhone?
 
Toppen