Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Som sagt open jaw till västkusten USA under juli. Rabatt på samtliga klasser 50K biz, 40K Plus, 30K GO. Mer än så vet jag inte. Tänkte bara upplysa om att det måste vara nån kampanj hos SAS nånstans:)
Fick du alltså betala 50k per sträcka i business, eller 50k totalt? Det är det som gör det lite svårt att förstå rabatten. För 50k i business per sträcka är det ordinarie priset när du gör en open jaw.

Det är ju jäkligt intressant att du hittat awardresor i business till USA:s västkust i juli också. Grymt. Jag har hållit span på det länge men inte hittat en enda resa varken från eller till SFO och LAX.

• Gilla
Reactions: Gus
Det är ju jäkligt intressant att du hittat awardresor i business till USA:s västkust i juli också. Grymt. Jag har hållit span på det länge men inte hittat en enda resa varken från eller till SFO och LAX.
Först skrev han New York så antingen menade han östkusten eller så har nån grävt ordentligt och flyttat NY till västkusten :)

Ser ut som att SAS har rea i helgen eller under annan bestämd kampanj tid på Eurobonus resor åtminstone för SAS egna flyg. Bokade precis Stockholm- New York i business i juli för 50K EB enkel väg. Brukar vara 60K som bekant. Verkar gälla för samtliga klasser med rabatten.

Jag körde open jaw så har ingen koll på det. Men jag fick upp rabatten båda vägarna på mina flyg per automatik

Okej. Då kanske den gäller bara på en ToR. Går ju alltid att ta biz ena vägen och plus andra om platser inte finns ;)

Som sagt open jaw till västkusten USA under juli. Rabatt på samtliga klasser 50K biz, 40K Plus, 30K GO. Mer än så vet jag inte. Tänkte bara upplysa om att det måste vara nån kampanj hos SAS nånstans:)

Jag förstår verkligen ingenting..Vad har du bokat och på vilket sätt har du fått rabatt?

Toppen