Senaste nytt

Frågor om att boka Eurobonus award resa

Om det finns business platser, kanske det är värd att köpa 12k poäng från SAS för att ramla över 200k gränsen. Vet ej hur snabbt FlyPremium status uppdateras.
Gjorde detta själv nu imorse, förde över poäng från dotterns konto till mitt för att komma upp i 200k. Överföringen gick direkt. FlyPremium var uppdaterad när jag kollade i SAS MC appen en minut senare. 600kr för att kunna boka business igen var ett kap.

Happ, där försvann det omokade benet från bokning.
Ringer SAS, "inte blivit biljetteratt i tid".
Och fanns inga nya platser tillgängliga :mad:
Galet! Jag har pratat med sas i helgen flera gånger och den senaste jag pratade med sa att "Allt ser rätt ut och nu ska det bara biljetteras" :( Hoppas slippa samma som dig

Happ, där försvann det omokade benet från bokning.
Ringer SAS, "inte blivit biljetteratt i tid".
Och fanns inga nya platser tillgängliga :mad:
Har någon liknande från i helgen men har nog noll förhoppning på att det kommer gå igenom då jag dels inte tror att det skulle gå att lägga till det benet öht och att personen (ej svensk) verkade helt okunnig, bad inte om kortuppgifter osv. Tror de bara lägger in lite vad som helst som gör kunden nöjd och går vidare till nästa samtal.

Vill man ha lite högre möjlighet till framgång får man hålla sig till de svensktalande.

Inga nya biljetter här heller. Ser ut som innan helgen dvs gamla och nya flygen visas. Jobbar det en person där de skriver om biljetter och varför kan inte agenterna man pratar med göra det själva...?

Helt galet dålig denna kundtjänst är.
Ringde för två veckor sen en onsdag. Fem samtal blev det totalt och jag kom bara till engelsktalande som inte kunde någonting.
Som tur är man ju en priokund tack vare EBG och fick bara vänta mellan 20-30 minuter/ samtal innan någon svarade.
Trött på HUACA

Så tröttsamma, min resa var iaf fixad idag. Plingade idag i sas appen ”se ändringar på din bokning”.

Helt uruselt sista tiden, nog för att dagarna med Tallinn och legendariska Kristina är ett minne blott men detta är ju parodi.

Hoppas alla svarar i feedback formen och ger sin ärliga feedback. Enda man kan göra är att hoppas någon bryr sig.

Shit! Har SAS verkligen blivit så här kassa eller är det bara en tillfällig svacka (som man kan hoppas på förklarar allas besvikelser)?

Toppen