Kunde du inte kolla med gate eller ticketing, alt. telefonsupport om de inte kan boka om till nåt annat?Gårdagens inställda 943 var en trasig kärra. Piloten pratade om att det antingen var en gatebridge som trasat planet eller catering-vagn eller liknande som gett den en smäll. Airbus hade lagat, men ville sen röntga för att se att allt var 100% och det fanns det inte tid till. Crew satt i gaten när jag skulle gå ombord. Så det var bara att snällt vända och åka hem igen. Aningen störigt att det inte finns nån service desk för SAS på E-gatesen i CPH för övrigt.
Blev automatiskt ombokad på samma flight dagen efter (idag), vilket inte funkar för mig. Tråkigt att de inte kunde sätta mig på en annan sas-kärra till staterna igår (jag skulle till dfw). Antar att det beror på att Plus var fullt överallt och de inte ville putta ner mig till coach.
//Alexander
Det finns dussintals *A över Atlanten och SAS är nog skyldig att boka om dig till nästa möjliga. De bara inte gör det och om du bara åker hem de tackar och bockar.
Jag tror faktiskt att du hade kunnat komma till DFW igår.