Senaste nytt

Formel 1 events med BusinessClass

Najk

Medlem
Det är helt klart intressant men det som avskräcker mig mest är faktiskt priset på själva F1-biljetten. Det är ju hutlösa priser numera.

Jag har varit på Hockenheim för många år sedan (på den tiden man fick ha turbo!) och det var helt klart en upplevelse. Jag och FruAgehall har lekt med tanken på att åka och se något lopp så helt ointressant vore det inte att åka med ett BC-gäng.

Tror jag gav 2-3tkr förra året på Monza, för hela helgen, på bra läktare.
 
Vi tittar på två events under hösten - väldigt tidigt i planeringen fortfarande. Om dessa events blir lyckade kommer vi nog se ett mer komplett schema för 2015.

- Singapore Grand Prix 19-21 September: Singapore F1 - 2014 Formula 1 Night Race - Singapore Grand Prix
- Abu Dhabi Grand Prix 21-13 November: 2014 Abu Dhabi Grand Prix - Yas Marina

Min tanke är att vi arrangerar detta i samarbete med två välkända flygbolag, väljer ett hotell och vi har en partner som är väldigt duktiga på events som detta.

Jag vet att många av er har egna önskemål vad gäller flyg & hotell så jag har varit tydlig med att den som vill ska kunna välja bort det ena eller det andra och endast boka själva eventet om man vill flyga på poäng, boka hotell på poäng eller välja egna resvägar etc.
 
Toppen