Senaste nytt

Formel 1 events med BusinessClass

pitch

Medlem
Personligen tycker jag F1 verkar skittråkigt. Men jag kan ju ha totalt fel (shit, nu igen!), och man mår bara bra av att utmana sina förutfattade meningar ibland. Så jag är intresserad, fast givetvis med dom vanliga förbehållen vad det gäller datum.
 

agehall

Medlem
Personligen tycker jag F1 verkar skittråkigt. Men jag kan ju ha totalt fel (shit, nu igen!), och man mår bara bra av att utmana sina förutfattade meningar ibland. Så jag är intresserad, fast givetvis med dom vanliga förbehållen vad det gäller datum.

Oavsett vad man tycker om F1 så kan jag garantera att det är asballt att vara på ett lopp live. Och om det sker ihop med ett gäng galningar från BC så är det omöjligt att ha tråkigt.
 

pitch

Medlem
Precis vad jag tänkte. Om det visar sig att jag inte hade fel och själva loppet faktiskt tilltalar mig ungefär lika mycket som färg som torkar, så finns det säkert en bar eller två i närheten och folk som inte är emot att hänga lite där också.
 

Agö

Medlem
Precis vad jag tänkte. Om det visar sig att jag inte hade fel och själva loppet faktiskt tilltalar mig ungefär lika mycket som färg som torkar, så finns det säkert en bar eller två i närheten och folk som inte är emot att hänga lite där också.

Jag är egentligen inte ett dugg motorintresserad. Men F1 är något annat. Om inte annat så är det oerhört underhållande att se hundratals finnar i maskeradkläder vråla Kimi ;). Det är bra underhållning helt enkelt.
 
Toppen