Senaste nytt

Formel 1 events med BusinessClass

[video=youtube;nKLlvHWa75M]https://www.youtube.com/watch?v=nKLlvHWa75M[/video]

Singapore Airlines A380, Fullerton Hotel, free flow Champagne på terass ovanför banan. Ser ut att bli trevligt :)

Inte för att jag är intresserad av denna event själ men de flesta som har uttryckt sitt intresse för denna event vill säkert veta om:
  • När (själva tävlingen är mellan 19-21 sep 2014 men schema för flyg och andra saker?)
  • Kostnadsförslag
September är inte direkt långt bort och många måste planera sin semester / arbetsschema i god tid.
Även om jag har förståelse för att det är semestertid, så tycker jag att Martin bör släppa mer info, för en lyckad event. :)

Något är trasigt med post-länkarna. De verkar numera även ha med sidnummret i länken, vilket är väldigt dåligt eftersom det inte funkar för oss som har mer än 10 inlägg/sida.

Hsh, om det är 2014 så är det nog tyvärr rätt kört. Jag har nog läst men inte förstått eller bara antagit att det är 2015...

Något är trasigt med post-länkarna. De verkar numera även ha med sidnummret i länken, vilket är väldigt dåligt eftersom det inte funkar för oss som har mer än 10 inlägg/sida.

Hsh, om det är 2014 så är det nog tyvärr rätt kört. Jag har nog läst men inte förstått eller bara antagit att det är 2015...

Jag kör med 20 poster per sida, antar att du kör med mer än så. Var en länk till Martins post #80 i denna tråd.
Har också problem med länkningen, framförallt när man söker och får upp en tråd med flera sidor, man hamnar aldrig på rätt sida när man klickar då. Det är väl kanske något man bör ta i en separat tråd.

Vi tittar på två events under hösten - väldigt tidigt i planeringen fortfarande. Om dessa events blir lyckade kommer vi nog se ett mer komplett schema för 2015.

- Singapore Grand Prix 19-21 September: Singapore F1 - 2014 Formula 1 Night Race - Singapore Grand Prix
- Abu Dhabi Grand Prix 21-13 November: 2014 Abu Dhabi Grand Prix - Yas Marina

Min tanke är att vi arrangerar detta i samarbete med två välkända flygbolag, väljer ett hotell och vi har en partner som är väldigt duktiga på events som detta.

Jag vet att många av er har egna önskemål vad gäller flyg & hotell så jag har varit tydlig med att den som vill ska kunna välja bort det ena eller det andra och endast boka själva eventet om man vill flyga på poäng, boka hotell på poäng eller välja egna resvägar etc.

Är dessa potentiella tillställningar fortfarande aktuella? Singapore är ju bara en dryg månad bort så jag antar att det inte längre är aktuellt. Abu Dhabi vore dock intressant. Vore dock bra med lite feedback från dig Martin med tanke på det intresse som trots allt vistats i tråden.

Toppen