Om det är detta du menar så har Aegean det. Bilden är från början av juni i år.Är det inte något bolag som har flyttbara armstöd i sidled för mittsätet, så att när man bygger sin seat-block-business så blir fönster och gångsätet 5-7cm bredare? Vill minnas att jag sett det någonstans, men inte de senaste åren. Kanske var i Asien...
Just så, men vill minnas någon annan lösning som såg bekvämare ut. Får gräva i mitt fotoarkiv...Om det är detta du menar så har Aegean det. Bilden är från början av juni i år.![]()
Åkte MAD-LHR med A340 och kändes verkligen som en riktig flygning med film, mat och dryck och riktig avkoppling, De senaste gångerna jag flugit ARN-MAD så har det varit riktiga fåtöljer i Business och de enligt min bokning för min resa i juli är det samma konfigurering, en bra produkt tycker jag.Iberia har väl (hade?) regelbunden trafik med A340 mellan Madrid och London som erbjöd riktiga C-säten.
British Airways fick väl en del från British Midlands som användes på rutterna till forna Rysslandsrepubliker och ibland inom Europa. Men jag har för mig att dessa är borta nu. Sträckan LCY-SNN får man inte flyga separat så även om den faller inom Europa så kan den knappast räknas![]()
Åkte MAD-LHR med A340 och kändes verkligen som en riktig flygning med film, mat och dryck och riktig avkoppling, De senaste gångerna jag flugit ARN-MAD så har det varit riktiga fåtöljer i Business och de enligt min bokning för min resa i juli är det samma konfigurering, en bra produkt tycker jag.