Senaste nytt

Flygbolag som inom Europa erbjuder äkta Business-klasssäten?

Så har ser sätena i B737-900 ER på Turkish ut. Åkte IST-ULN i augusti.

Attachments

• image.jpeg
    image.jpeg
    33,7 KB · Visningar: 340
Turkish kan vara lite rysk roulette, framför allt på sommaren, då de ofta flyttar runt plan.
Flög i somras Göteborg-Istanbul-Bangkok i C klass, på sträckan Göteborg-Istanbul var det 3+3 sätes med block på utresan och 2+2 på hemresan.
Men maten är superb på Turkish ;-)

Blev uppgraderad en gång på TAP mellan Köpenhamn och Lissabon. Om jag inte minns fel var det mer än blockat mittsäte.

Nej, det är bara blockat mittsäte på TAP i business intra-Europa. Gamla, fula, slitna, obekväma stolar. Ingen nämnvärd skillnad på servicen mellan business och economy (fullservice även i economy) hos dem heller, så inget som kan rekommenderas eller är värt prisskillnaden.

Nej, det är bara blockat mittsäte på TAP i business intra-Europa. Gamla, fula, slitna, obekväma stolar. Ingen nämnvärd skillnad på servicen mellan business och economy (fullservice även i economy) hos dem heller, så inget som kan rekommenderas eller är värt prisskillnaden.
Haha, måste ha varit väldigt full eller nåt... kändes som riktiga grejer när jag satt där fram...

Flög med Turkish Airlines idag IST-ARN. A321 i 2+2 konfiguarion, men stolarna är endast recliner. Sköna ändå, tycker jag.
Som tidigare kommenterat, är maten god och det serveras på porslinstallrikar, med drycker i glas.

Toppen