Agö
Medlem
Ja, frågan är ju bara om det är rätt eller fel...Nu har jag fått reda på det enklaste sättet!Jag ringde in till Eurobonus och de fick fram siffran på 10 sekunder!
![]()
Ja, frågan är ju bara om det är rätt eller fel...Nu har jag fått reda på det enklaste sättet!Jag ringde in till Eurobonus och de fick fram siffran på 10 sekunder!
![]()
Kundtjänst sa att jag hade 48000 poäng. Du menar att om jag skaffar kortet så kan det visa både mer och mindre?Ja, frågan är ju bara om det är rätt eller fel...
Jag skulle kontrollräkna på Eurobonussidorna. Men med så få poäng är du ju ändå långt ifrån de högre nivåerna på kortet.Kundtjänst sa att jag hade 48000 poäng. Du menar att om jag skaffar kortet så kan det visa både mer och mindre?
Ja, felanmälde i fredags... har inte orkat kolla om det verkligen är fixat än.
Informationen från i somras gör gällande att i oktober ska det vara möjligt att boka enkelresor, open jaw, mixade bokningsklasser osv. med Fly Premium.
Har någon hört nåt mer om detta?
Lyckades boka om en vanlig t/r med Fly Premium till open jaw genom kundtjänst. Först var det stört omöjligt (systemet sa ifrån). Jag hänvisade dock till beskedet nämnt ovan och killen i kundtjänst höll med om att det skulle vara tillåtet. Systemet accepterade det inte men han löste det ändå. Bra service!
Ok goda nyheter, det här var en befintlig bokning som jag ändrade. Lyckades inte göra det via hemsidan, men jag testade inte alla varianter...Det funkar att göra på hemsidan
Nu går det i alla händelser att boka en enkelresa i business och få rabatten. Åtm ut från Skandinavien. När jag försöker boka en resa från USA till Stockholm går det dock inte, mycket irriterande. Får väl boka upp den ändå och ringa och ändra, och få tillbaka poäng. Det borde väl funka?
Nu går det i alla händelser att boka en enkelresa i business och få rabatten. Åtm ut från Skandinavien. När jag försöker boka en resa från USA till Stockholm går det dock inte, mycket irriterande. Får väl boka upp den ändå och ringa och ändra, och få tillbaka poäng. Det borde väl funka?