Homer
Medlem
då fick du ju mera på Fy Premium Saldot för "baspoäng" ska väl inte komma in där?
Villkor för Fly Premium
- Den intjänade poängen i EuroBonus programmet (Bas- och Extrapoäng), de senaste 12 månaderna, bestämmer Fly Premium nivån/saldot
då fick du ju mera på Fy Premium Saldot för "baspoäng" ska väl inte komma in där?
Tolkar man det som att eventuella "bara bas typ AMEX Elite" + extrapoäng eller om jag flyger och tjänar 20.000 bas och 20.000 = 40.000 Fly premium?Villkor för Fly Premium
- Den intjänade poängen i EuroBonus programmet (Bas- och Extrapoäng), de senaste 12 månaderna, bestämmer Fly Premium nivån/saldot
Tolkar man det som att eventuella "bara bas typ AMEX Elite" + extrapoäng eller om jag flyger och tjänar 20.000 bas och 20.000 = 40.000 Fly premium?
Det gör det hela mer "grumligt", klart som korvspad hur detta räknas?Eftersom de 1000 baspoängen från Mastercard inte räknas lär väl inte de från Amex Elite heller räknas (fast jag vet inte om det står
så uttryckligen någonstans)
Poäng överförda från familjemedlemmar eller vänner och de 1000 månatliga poängen, som kan höja din EuroBonus nivå, räknas inte med i saldot
https://saseurobonusmastercard.se/korten/korttjanst/fly-premium/
Även: när jag kikar på mitt saldo så tänker jag att Amex måste ingå, annars hade det varit betydligt mindre.
Extra (eller båda). Har nästan inte rest annat än på poäng det senaste året så mina primära intjäning har varit via Amex. En del amex-rekryteringar iofs, de kanske kan räknas annorlunda gentemot Fly Premium.Bas eller extrapoäng från Amex ?