Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Nej, inget nytt i frågan för min del mer än att guld-supporten svarade idag att mitt ärende skickats uppåt för felsökning.

Något nytt?

Fick ett nytt svar av Diamond supporten idag. Goddag yxskaft .

"Som du skriver har du ännu ingen tillgång till dessa funktioner då du inte är noterad som en innehavare i vårt system, och enligt de uppgifter vi har fått av MasterCard tidigare så skall avgiften vara betalad innan detta sker.

Vi kommer att be ansvarig att ta kontakt med MasterCard och be om att få tala med Agneta, som du har talat med, för att reda ut detta.

Ha en fortsatt trevlig dag."

• Gilla
Reactions: ekf
Något nytt?

Fick ett nytt svar av Diamond supporten idag. Goddag yxskaft .

"Som du skriver har du ännu ingen tillgång till dessa funktioner då du inte är noterad som en innehavare i vårt system, och enligt de uppgifter vi har fått av MasterCard tidigare så skall avgiften vara betalad innan detta sker.

Vi kommer att be ansvarig att ta kontakt med MasterCard och be om att få tala med Agneta, som du har talat med, för att reda ut detta.

Ha en fortsatt trevlig dag."
Nej, tyvärr inget nytt. Har själv inte heller tagit ny kontakt då jag just nu är på resande fot.

Men bra att Diamond-supporten tar kontakt med Agneta direkt. Hon är ju insatt i problemet vilket känns oklart om SAS själva är.

Den så kallade fixen av 2000 konton verkar ju inte ha hjälpt, om den nu ens har körts.

Vet inte om det nämnts men i MC EB-appen så ser man nuvarande EB-saldo och vilken nivå man är på.
Sedan om siffran är rätt är ju en annan femma. ;)

Vart i appen ?

Android eller Apple ?
iOS. I fliken SAS Eurobonus-poäng.
84174fc1e1808aa2711dddee1359f6d3.jpg

Vet inte om det nämnts men i MC EB-appen så ser man nuvarande EB-saldo och vilken nivå man är på.
Sedan om siffran är rätt är ju en annan femma. ;)
Intressant, hittar EB-saldot men inte nivån. Men det kanske inte är så konstigt då Flypremium inte fungerar för mig heller.

Med tanke på att guldsupporten säger att jag inte har någon koppling mot Mastercard så kan man undra hur SEB lyckas visa det saldot även.

Intressant, hittar EB-saldot men inte nivån. Men det kanske inte är så konstigt då Flypremium inte fungerar för mig heller.

Med tanke på att guldsupporten säger att jag inte har någon koppling mot Mastercard så kan man undra hur SEB lyckas visa det saldot även.

Ser mitt totala saldo i appen nu. Dock ingen nivå. Gör ni?

Toppen