Senaste nytt

Fly Premium (genom SAS EuroBonus World MasterCard Premium)

Tror att detta gör att många (inklusive mig själv) känner det ok boka plus på longhaul för 60k t/r.

Jag utgår ifrån att det fungerar så, förhoppningsvis bara en bugg nu i början.
Min stora utmaning är att historik per genre inne på sas.se (EB sidan) är helt nollad förutom flygkolumnen. Jag har dragit in flera hundra tusen poäng rullat 12mån med kort, bilar osv men endast flyg 41000 syns.
Tar jag transaktionslistan får jag ihop min statistik men kampanjen för flypremium verkar endast gå på vad den läser från summan "genres" så jag får inte access till rätt nivå.

Min stora utmaning är att historik per genre inne på sas.se (EB sidan) är helt nollad förutom flygkolumnen. Jag har dragit in flera hundra tusen poäng rullat 12mån med kort, bilar osv men endast flyg 41000 syns.
Tar jag transaktionslistan får jag ihop min statistik men kampanjen för flypremium verkar endast gå på vad den läser från summan "genres" så jag får inte access till rätt nivå.
Så är det inte för mig, jag är i högsta nivån men sas sidor visar långt under 200k för min del. Igår visade den 0 i alla kolumner men kunde ändå boka fly premium i Business

Toppen