Nu har jag pratar med Mastercard och SAS igen och båda hänvisar till varandra.
Mastercard var riktigt otrevliga och hade en översittarattityd och menade på att det inte alls fungerade för någon som beställt kortet igår!
Till slut undersökte de saken närmre och kom fram till att SAS i Vilnius(?) inte hade uppdaterat allas konto så att det visade premium i SAS system.
Jätte konstigt, men får se om det löser sig.
Om man lanserar en ny produkt, ska man inte se till att allt funkar då och sen när det blir problem kanske man ska vara lite insatt i vilka produkter man har.
Otroligt att det gång på gång är likadant med allt nytt som lanseras.
Mastercard var riktigt otrevliga och hade en översittarattityd och menade på att det inte alls fungerade för någon som beställt kortet igår!
Till slut undersökte de saken närmre och kom fram till att SAS i Vilnius(?) inte hade uppdaterat allas konto så att det visade premium i SAS system.
Jätte konstigt, men får se om det löser sig.
Om man lanserar en ny produkt, ska man inte se till att allt funkar då och sen när det blir problem kanske man ska vara lite insatt i vilka produkter man har.
Otroligt att det gång på gång är likadant med allt nytt som lanseras.