Erik Andersson
Medlem
Har man ingenstans o ställa pjuxen så behöver man inga tofflorGärna tofflor på alla sträckor också![]()
Har man ingenstans o ställa pjuxen så behöver man inga tofflorGärna tofflor på alla sträckor också![]()
Enligt infon jag fått så kommer det inte att vara exakt samma. Om det blir en helt annan stol eller inte låter jag vara osagt. Men management tittar på alternativ i alla fall.Blir det annan inredning/stolar i A350 än deras övriga A340/A330 plan tror ni? Jag skulle kunna tro de kommer ha som Delta, med dörrar till varje plats.
Det är lite off topic för denna tråd men det stämmer. Det finns dock några linjer som skulle kunna ha högre kapacitet, tex Los Angeles och San Francisco går ofta väldigt fulla.Vet inte om det är helt positivt för SAS att behöva ännu mer resenärer för att fylla ett helt plan. Har inte SAS redan svårt på många lång-linjer att flyga helt fullt 7 dagar i veckan?
Utvecklingen i affärsklass har varit utmärkt enligt vad SAS har rapporterat. Däremot borde de kanske se över t.ex. SAS Plus på A330 och hitta en bättre mix.Vet inte om det är helt positivt för SAS att behöva ännu mer resenärer för att fylla ett helt plan. Har inte SAS redan svårt på många lång-linjer att flyga helt fullt 7 dagar i veckan?
Eller göra något för att faktiskt få SAS Plus att bli tillräckligt attraktivt för att sälja bättre (för det verkar ytterst sällan bli fullt där nu, även om det nog bränns en hel del poäng på uppgradering dit vilket förstås också egentligen är bra för SAS). Tänk om de t.ex. skulle göra SAS Plus till 2-2-2 (men fortfarande recliners). Bara borttagandet av mittensätet skulle ju göra produkten betydligt mer attraktiv för tex. uppgraderingar. (Och ja, kanske försöka få till en konsekvent och hyfsad service nivå.. Men men..)Utvecklingen i affärsklass har varit utmärkt enligt vad SAS har rapporterat. Däremot borde de kanske se över t.ex. SAS Plus på A330 och hitta en bättre mix.
Vet inte om det är helt positivt för SAS att behöva ännu mer resenärer för att fylla ett helt plan. Har inte SAS redan svårt på många lång-linjer att flyga helt fullt 7 dagar i veckan?